Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Instrainare mijloc de transport

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare:


Societatea a vandut un autobuz unei alte persoane juridice, s-a intocmit factura, nu s-a achitat suma datorata si nici nu a venit sa-l ridice cu toate demersurile facute: fiind scazut din evidentele contabile, desi el exista in patrimoniu, venituri inregistrate si TVA colectat. Intrebare: cum procedam?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1011

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

Nov202024

Achizitie echipament cu plata in rate

de Constanta Popa valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Achizitionam un echipament printr-un contract de vanzare cumparare cu rezerva dreptului de proprietate. Plata echipamentului se face in 4 rate, facturate ca avans. Echipamentul este livrat la prima rata de avans. Cum evidentiem in contabilitate ca echipamentul este in posesia noastra? Cand se inregistreaza amortizarea lui? Multumesc!
Nov192024

Scoaterea din evidenta a imobilizarilor corporale prin vanzare

de Profeanu Laura valabil la 19 Nov 2024
Intrebare: Societatea are ca obiect de activitate inchirierea si vanzarea de echipamente tehnologice. Sunt situatii dese cand un echipament, incadrat initial ca mijloc fix, este inchiriat si apoi vandut. 1. Care este tratamentul contabil si fiscal pentru reclasificarea in marfuri a unui mijloc fix partial amortizat? 2. Exista o limita legala/ fiscala in ceea ce priveste durata de viata care trebuie ...
Nov142024

Agent de munca temporara. Achizitie laptopuri pentru angajatii din Serbia

de Vera Constantin valabil la 14 Nov 2024
Intrebare: Compania din Romania A are un contract de agent cu o companie din Serbia B. Prin acest contract compania din Romania are 4 persoane din Serbia angajate. Aceste persoane au nevoie de laptopuri, unelte, instrumente de lucru - mijloace fixe si echipamente demo - inventar. Intrebare: - poate A sa cumpere laptopuri (mijloace fixe in general) din Serbia care sa fie livrate in local la compania ...
Oct232024

Deductibilitate rezerva din reevaluare la cedarea activelor fixe

de Gina Popescu valabil la 23 Oct 2024
Intrebare: Deci, chiar daca pentru cladirile reevaluate dupa 2004, diferenta intre amortizarea initiala si amortizarea dupa reevaluare a fost considerata cheltuiala nedeductibila, anularea surplusului din reevaluare la cladire si teren se considera venit impozabil la calculul impozitului pe profit?
Oct212024

Tratament contabil si fiscal rezerve din reevaluare la vanzarea unui mijloc fix

de Gina Popescu valabil la 21 Oct 2024
Intrebare: - Valoarea cladirii (valoare de inventar) este de 430.000 lei, surplusul din reevaluare cladire (credit cont 105) este de 200.000 lei iar pretul de vanzare 180.000 lei. - Valoare teren 30.000 lei (valoare de inventar), surplusul din reevaluare (credit cont 105) este de 20.000 lei iar pretul de vanzare 100.000 lei. Ce se intampla cu diferenta de reevaluare(din ct.105) la iesirea din ...
Sep032024

Vanzare cladire si teren

de Gina Popescu valabil la 03 Sep 2024
Intrebare: Societatea detine o cladire plus teren (o parte aferenta cladirii plus diferenta pana la suprafata totala). Se doreste vanzarea acestora catre o persoana fizica. Cladirea este veche de peste 50 ani, iar valoarea evaluata a terenului este mai mare decat cea a cladirii. Care este regimul TVA la vanzare pentru cladire si teren?