Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Intrerupere functionare casa de marcat

Raspuns oferit de
Vera Constantin

Vera Constantin
Expert contabil
valabil la 02 Iul 2024

Intrebare: Din cauza intreruperii curentului electric in magazin, pentru incasarea produselor vandute s-a completat registrul special si s-au intocmit chitante. Chitantierul detinut in magazin era in 2 exemplare. Este suficienta emiterea de chitante in 2 exemplare sau este necesar ca fiecare chitanta sa fie emisa in 3 exemplare? Care este numarul actului legislativ in care sunt prevazute regulile de intocmire si pastrare a chitantelor? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4771

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Nov212024

Anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Incepand cu data de 1 octombrie 2024 am dotat spalatoria self service cu casa de marcat conform normelor in vigoare. Furnizorul casei mi-a comunicat ca acesta nu elibereaza bon la fiecare utilizare a jentonului si nici raport zilnic. Am completat registrul de casa pe baza incasarilor efective conform monetarului. Pe 18 nov. s-a efectuat verificarea casei de catre furnizor si s-a constat ca ...
Nov132024

Emitere chitanta catre persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: O societate cu activitate de comert vinde atat fizic, cat si online. La vanzarea catre persoane fizice incaseaza doar prin banca. La vanzarea catre persoane juridice, in acest caz, poate incasa cu chitanta? In ce conditii poate emite chitanta? Multumesc!
Sep112024

Document emis pentru incasari in numerar

de Amelia Dumitras valabil la 11 Sep 2024
Intrebare: Pentru livrari de bunuri cu amanuntul sau prestari de servicii catre populatie, la incasari folosesc casa de marcat. Pentru livrari de bunuri si prestari de servicii catre societati comerciale incasez numerar cu chitantier cu limitele impuse de legislatie. Este corect?
Sep092024

Bonul fiscal sau chitanta pentru incasarea in numerar de la persoane juridice?

de Profeanu Laura valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Firma platitoare de TVA, presteaza servicii atat catre firme-persoane juridice, cat si catre persoane fizice. Catre persoane fizice se emite bon fiscal iar pentru persoane juridice se emite factura si ca document de incasare se taie chitanta. Cum este corect pentru persoanele juridice sa emita bon fiscal ca si dovada a contravalori incasarii facturii sau chitanta? Pana acum s-a emis chitanta ...
Aug202024

Obligativitate casa de marcat arendas. Compensare lucrari agricole cu arenda

de Gina Popescu valabil la 20 Aug 2024
Intrebare: Societatea are teren in arenda de la persoane fizice. O suprafata din terenul respectiv il cultiva cu porumb si il imparte arendatorilor. Pentru acestea trebuie incasate lucrarile agricole. Se poate face acest lucru si fara casa de marcat decat cu chitanta si factura? Este corect? Se poate compensa cu restul de bani pe care trebuie sa-i primeasca pentru arenda?
Iul262024

Reguli privind organizarea si completarea registrului de intrare iesire a corespondentei

de Amelia Dumitras valabil la 26 Iul 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati sa clarificam obligativitatea, importanta si procedura de intocmire a unui registru de intrari-iesiri in cadrul unei societati comerciale. Poate fi intocmit doar in format electronic? Pot exista consecinte de amenda in situatia in care nu sunt inregistrate chiar toate documentele emise/primite in cadrul societatii? Multumesc!