Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Aprilie 2025

Inventar intermitent activitate de restaurant

Intrebare:

Societatea noastra a primit Autorizatia de functionare pentru activitatea de restaurant, ca urmare, trebuie stabilita procedura contabila pentru parcursul stocurilor pentru preparatele servite. In prima faza restaurantul o sa serveasca doar cateva preparate (nu o sa existe meniu A la Carte) o sa se serveasca Mic dejun, Pranz sau Demipensiune, standard, adica aceleasi feluri de mancare pentru toti turistii. Pentru inceput am dori sa folosim metoda Inventarului intermitent pentru evidenta consumurilor de materie prima. Va rog sa imi spuneti daca putem sa incepem sa folosim aceasta metoda incepand cu luna Octombrie sau trebuie sa incepem cu 01.01.2025? Inventarul intermitent ne gandim sa il facem la fiecare sfarsit de luna si pe baza lui sa inregistram iesirile de materii prime. Este corect acest mod de lucru din punct de vedere contabil? Va rog sa imi spuneti orice alte aspecte m-ar putea ajuta sa stabilim corect procedura de lucru.

Va multumesc!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 5610

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Feb102025

Import bunuri. Servicii de transport aferent import

de Olga Crevelescu valabil la 10 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza bunuri din import. In momentul in care primim declaratia vamala de import, cu data acesteia intocmim receptia bunurilor, de ex. data dvi 07.02.2025. Mentionam faptul ca factura furnizorului extern poate fi cu data de 30.11.2024, iar factura de transport maritim cu data de 15.12.2024. Factura de transport maritim este emisa de firma din Romania transmisa in ...
Ian282025

Evidenta productiei, gestiunea si contabilitatea societatii farmaceutice

de Profeanu Laura valabil la 28 Ian 2025
Intrebare: O societate care produce produse farmaceutice, medicamente, suplimente alimentare etc. Am urmatoarele intrebari: 1. Cum se tine evidenta productiei? 2. Trebuie sa existe un retetar-ingrediente-compozitie omologate si inregistrate la OSIM sau alt organism? 3. Cum se descarca gestiunea? 4. Cum se formeaza pretul de vanzare? 5. Monografia contabila a productiei, scaderii din gestiune ...
Ian262025

Monografie achizitie si livrare intracomunitara paleti

de Gina Popescu valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Societatea livreaza produsele de mobilier ambalate in cutii de carton si apoi paletizate. Clientul pune la dispozitia noastra contra cost paletii. Emite factura fiscala pentru paleti, iar la livrare se trec paletii pe factura cu acelasi pret. Clientul este membru UE, deci avem achizitie, respectiv livrare intracomunitara. Va rog sa ne ajutati cu o monografie contabila.
Ian232025

Scoatere din evidenta produse expiratedeteriorate

de Mariana Prejbeanu valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Societate comerciala platitoare de impozit pe profit si TVA, cu profil de activitate comert detine 3 magazine. La data de 31.12.2024 face inventarul, constatand produse expirate si deteriorate care nu se mai pot vinde in valoare de 60.000 lei pentru toate magazinele. 1. Cum pot proceda cu aceste produse daca au o valoare asa mare? 2. Ce document se intocmeste in aceasta situatie? 3. Care ...
Dec232024

Pierderi tehnologice. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 23 Dec 2024
Intrebare: In urma analizei stocurilor de materii prime am constatat la materiile prime doua situatii in care inregistram pierderi: 1. Pentru materiile prime destinate nutritiei si igienei animale, produsele sunt aduse in cisterne vrac sub forma de pulberi, se descarca si se depoziteaza in silozuri metalice sau in saci; ca urmare a temperaturilor ridicate, pe timpul verii, produsele se usuca foarte ...
Dec122024

Eliminare stocuri din evidenta

de Mariana Prejbeanu valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: O societate neplatitoare de tva, platitoare de impozit pe profit, fara salariati, a fost preluata incepand cu aprilie 2024 de alt asociat, alt administrator si are alt obiect principal de actibitate - CAEN 8559. Inainte de modificarea CAEN 8559, societatea a desfasurat si activitati de comert stradal in perioada 2005- 2010. Incepand cu anul 2013 societatea nu a mai desfasurat activitate pana ...