Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Lichidare societate. Clienti neincasati. Ajustare baza TVA

Raspuns oferit de
Otilia Roman

Otilia Roman
Consultant fiscal
valabil la 18 Dec 2021

Intrebare: O societate comerciala cu TVA la incasare vrea sa inchida activitatea, dar are TVA de plata (neexigibil) in urma intrarii de catre 2 clienti in faliment - depus actele la masa credala, dar inca nu s-a inchis dosarul. Ce poate sa faca in acest caz?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 4941

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Codul Fiscal

Aug072024

Infiintare fundatie. Sponsorizare de catre fondator

de Vera Constantin valabil la 07 Aug 2024
Intrebare: O companie nationala cu capital majoritar de stat din domeniul productie de energie electica, listata la BVB, intentionaza sa infiinteze o fundatie, in conformitate cu OG nr. 26 privind asociatiile si fundatiile, prin intermediul careia sa optimizeze implementarea si promovarea programelor de responsabilitate sociala. Principala sursa de finantare a fundatiei va fi reprezentata de ...
Iul102024

Rambursare TVA cu compensare obligatii datorate

de Profeanu Laura valabil la 10 Iul 2024
Intrebare: Nu inteleg totusi cum ar trebui procedat. 1. compania bifeaza tva la rambursare. in termen de cateva luni primim banii. 2. contributiile sunt platite la fiecare 25. Ce facem practic ca ANAF sa compenzeze tva de recuperat cu contributiile si noi sa platim doar diferenta?
Iul052024

Compensare TVA de recuperat cu sume datorate pentru contributii sociale

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Iul 2024
Intrebare: O companie are in fiecare luna atat TVA de recuperat cat si contributii sociale de plata. Cum putem sa le compensam la ANAF, in asa fel incat sa nu mai platim contributiile in data de 25 a lunii urmatoare si apoi sa asteptam cateva luni sa primim tva-ul de recuperat. Mentionez ca bifam tva de recuperat in decont. Va rog sa ma ajutati cu o procedura practica de a face asta, si cu a ...
Iun142024

Scolarizare in Franta salariat

de Vera Constantin valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: Un angajat al firmei va participa in urmatoarele 3 luni, la un program de scolarizare in Franta. Firma organizatoare din Franta emite factura fiscala catre firma din Romania unde este angajat participantul la curs. In ce conditii este deductibila din punct de vedere fiscal aceasta cheltuiala?
Mai232024

Persoana fizica. Vanzare teren parcelat printr-o singura tranzactie. Obligatii fiscale

de Constanta Popa valabil la 23 Mai 2024
Intrebare: O persoana fizica doreste sa vanda un teren arabil, intravilan, compus din mai multe parcele, fiecare fiind inregistrata in cartea funciara, printr-o singura tranzactie. Terenurile au fost achizitionate de la diverse persoana fizice, in urma cu 10-15 ani, dar intabularea acestora s-a facut etapizat, in ultimii 6 ani. Valoarea totala a tranzactiei ar fi de aprox.140.000 eur. Care ar fi obligatiile ...
Feb112024

Acordare discounturi. Vanzare echipamente industriale in leasing

de Vera Constantin valabil la 11 Feb 2024
Intrebare: Un SRL, platitor de TVA si de impozit pe profit intentioneaza sa inceapa derularea unei campanii de marketing in scopul stimularii vanzarilor. Avand in vedere ca bunurile comercializate de companie sunt echipamente industriale de valori mari, iar clientii pot avea dificultati sa achizitioneze, acestia pot apela la finantare in regim de leasing financiar. Astfel se incheie un contract de ...