Livrare intracomunitara automobil. Documente justificative
Societate platitoare de tva si de impozit pe profit, dorim sa vindem un autoturism in Olanda - livrare intracomunitare de bunuri.
Va rugam sa ne spuneti care sunt documentele justificative necesare, pe care ar trebui sa le atasam la factura, pentru a putea beneficia de scutire, in conditiile in care masina va pleca pe roti si nu vom avea CMR.
Un alt aspect, masina nu este amortizata integral, iar societatea noastra aplica la amortizare regula cu 1500 lei amortizare deductibila.
Ajutati-ne va rog cu un cadru legal de scoatere din contabilitate a acestei masini.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!