Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Lucrari de renovare la sediu situat in apartament. Deductibilitatea cheltuielilor si a TVA

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
Intrebare: Acest SRL functioneaza ca microintreprindere din 01.01.2016, avand un singur angajat cu norma intreaga, care este si asociatul companiei.

Sediul social al societatii este in acelasi imobil (apartament cu 3 camere) in care isi are domiciliu asociatul unic.

In vara acestui an s-au executat lucrari de reparatii in acest apartament: renovare si zugravire partiala, renovare baie, gresie si faianta, schimbat draperii si alte reparatii.

Putem considera aceste lucrari ca fiind cheltuieli cu reparatiile curente - deductibile pentru societate si de asemenea, putem deduce TVA aferenta facturilor respective, in cele doua luni in care au avut loc achizitiile necesare lucrarilor de reparatii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 8299

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

Aug052024

Reevaluarea imobilizarilor corporale

de Profeanu Laura valabil la 05 Aug 2024
Intrebare: O societate cu raspundere limitata detine un teren pe care intentioneaza sa construiasca un proiect rezidential. Terenul pe care urmeaza sa se dezvolte proiectul rezidential a fost reevaluat in 2021, iar aceasta reevaluare a fost inregistrata in contabilitate. La data de 30.06.2024 terenul a fost reevaluat din nou urmand ca plusul din reevaluarea terenului sa fie inregistrat in ...
Aug082023

Achizitie licente anuale. Aspecte contabile si fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 08 Aug 2023
Intrebare: Am inregistrat o imobilizare necorporala - un soft pe care il utilizam la prestari de servicii catre alte companii. Perioada de amortizare 5 ani, valoare peste 2.500 RON. Ulterior achizitionam licente anuale cu valori peste 2.500 RON. Intrebare: se pot considera aceste licente anuale ca imobilizari necorporale cu o durata de amortizare de 1 an, respectiv inregistrate si raportate in bilant ca ...
Apr102023

Durata normala de functionare (durata fiscala) versus durata de viata a imobilizarilor (durata contabila)

de Ela Dumitra valabil la 10 Apr 2023
Intrebare: Societatea cumpara un imobil (complex comercial) vechi de 40 ani in vederea inchirierii. Pe ce perioada il vom amortiza la inregistrarea lui in contabilitate? Multumesc.
Ian252023

Tratament contabil imobilizare necorporala obtinuta dintr-un proiect de cercetare-dezvoltare

de Alexandru Palaghia valabil la 25 Ian 2023
Intrebare: Ca urmare a finalizarii unui proiect de cercetare dezvoltare pe fonduri europene, societatea a realizat un soft/licenta. Care este monografia de vanzare a unui duplicat dupa aceasta licenta/soft?
Ian122023

Subventii AFIR. Servicii consultanta si dobanzi credite

de Mariana Prejbeanu valabil la 12 Ian 2023
Intrebare: Avem in derulare un proiect de finanatare prin AFIR, am primit de la firma de consultanta factura pentru "Consultant proiect finantare". Aceste servicii le pot include in valoarea finala a investitiei? De asemenea, dobanzile la creditele pe care le avem pentru derularea proiectului pot fi incluse in valoarea investitiei? Aceste dobanzi le pot evidentia intr-un cont de 231, analitic ...
Aug182022

Preluarea drepturilor si obligatiilor care decurg din contractele individuale de munca existente la data transferului

de Dani Cucu valabil la 18 Aug 2022
Intrebare: In cazul unui transfer de ramura de activitate, transfer de active cu vanzare, cum recomandati sa procedam cu contractele a cinci salariati, avand in vedere ca pentru o persoana avem incheiata conventie cu AJOFM? Conventia e incheiata conform art. 85 din Legea 76/2002 si beneficiem de facilitati de doua luni. Se poate considera un transfer de contract de munca, conform art. 173 din Codul muncii, ...