Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Noiembrie 2024

Monografie constructie imobil

Raspuns oferit de
Gina Popescu

Gina Popescu
Economist
Intrebare:


O firma de constructii a facut pana acum amenajari interioare. De la sfarsitul anului trecut si-a activat codul CAEN pentru constructii.

A cumparat la finalul anului trecut un teren, pe care doreste sa construiasca 2 duplexuri. Am inregistrat terenul pe contul 2111.

Luna trecuta a inceput sa construiasca.

Va rog sa imi spuneti daca am procedat corect, ca am introdus terenul pe contul 2111 sau trebuia pe alt cont 231. Si daca nu e corect, ce pot face in acest sens?

V-as ruga sa imi dati o monografie contabila, a acestor constructii de la inceput si pana la vanzarea acestor duplexuri. Este nevoie de intocmirea receptiilor a acestor facturi de achizitiie si ce alte documente primare mai este nevoie sa fie intocmite?

Va multumesc !


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4334

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Constructii

Oct252024

Modificari aduse unei cladiri nerezidentiale

de Profeanu Laura valabil la 25 Oct 2024
Intrebare: Firma A care detine un spatiu, da in chirie firmei B spatiul. Firma B amenajeaza spatiul (birourile) pe cheltuiala lui, pe care o amortizeaza pe durata contractului valabil. Intrebare: Firma A mai trebuie sa declare la primarie marirea valorii cladirii si sa se inregistreze in contabilitate cu valoarea amenajarii? Daca da, pe baza a ce se inregistreaza si ce monografie contabila? Mentionam ...
Oct182024

Facturare lipsa front de lucru - constructii. Tratament fiscal si contabil

de Costin A. Istrate valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: In cadrul unui proiect in domeniul constructiilor, se factureaza catre beneficiar lipsa frontului de lucru. Se considera a fi o penalizare? Facturarea acestei sume este purtatoare de TVA? Sau se poate trata ca "7588 - Alte venituri" ( un fel de refacturare a costurilor avute cu utilajele care nu au putut lucra in anumite perioade), aplicandu-se si TVA? Multumesc!
Oct112024

Descarcarea gestiunii de productia vanduta

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Oct 2024
Intrebare: La o firma de constructii contabilitatea se tine pe gestiuni. La baza facturile lunare am un centralizator de materiale, situatia C6. In baza acestei situatii de lucrari C6 se scade productia in curs de executie valoric pe materiale?
Oct042024

Tratamentul fiscal si contabil al investitiilor efectuate la bunuri imobile inchiriate

de Alexandru Palaghia valabil la 04 Oct 2024
Intrebare: Un SRL are inchiriat un spatiu de la o societate unde isi desfasoara activitatea. Poate chiriasul sa faca amenajari in cladire si pe teren in baza unui contract unde se specifica faptul ca suporta chiriasul cheltuielile de amenajare care au o valoare intre 150.000 si 200.000 lei. Aceasta cheltuiala poate fi o cheltuiala deductibila pentru chirias? Se poate inregistra aceasta prestare de ...
Oct042024

Prestari servicii in constructii pe teritoriul Germaniei

de Gina Popescu valabil la 04 Oct 2024
Intrebare: Firma neplatitoare de tva, unicul asociat este si angajat, desfasoara activitati de constructii in Germania. Presteaza pentru persoane fizice, deocamdata, perioada delegarilor nu depaseste 183 zile/an, e ceva ocazional. 1. Daca ar presta si pentru persoane juridice, trebuie sa devina platitor de tva sau trebuie sa plateasca tva in Germania? 2. Cat ar trebui sa fie salariul angajatului? ...
Sep112024

Activ nefinalizat. Profit reinvestit

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Sep 2024
Intrebare: Societatea X cu activitate de constructii, platitoare de impozit pe profit, detine o cladire, o hala, unde are sediul social si un iaz pe care doreste sa-l reamenajeze (curatare, populare pesti, barci agrement) valoarea fiind de 300.000 lei. Cheltuielile cu reamenajarea se pot incadra la profit reinvestit? Tin sa mentionez ca societatea nu a obtinut venituri din activitatea de agrement ...