Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Monografie contabila gradinita

Raspuns oferit de
Vera Constantin

Vera Constantin
Expert contabil
valabil la 14 Sep 2024

Intrebare:


Asociatie nonprofit care infiinteaza o gradinita. In acest moment a trecut de perioada celor trei ani de autorizare provizorie si a obtinut acreditarea din partea Ministerului de Invatamant. Noii unitati acreditate i s-a alocat un nou cod fiscal (prin ANAF). Am inteles ca aceasta solicitare a fost impusa din partea Ministerului in vederea obtinerii acreditarii.

Conform celor de mai sus, va rog sa ne raspundeti cu privire la urmatoarele aspecte:

- Acest nou cod fiscal apartine asociatiei non profit, fiind singura structura cu personalitate juridica?

- Cum se va organiza contabilitatea noii gradinite acreditate? Va fi o unitate distincta, va intocmi bilantul ei sau va raporta catre ONG datele? Aici va rog exemplu in mare referitor la inregistrarile contabile.

- Vechiul ONG cum va functiona in continuare? Angajatii de pe vechiul ONG s-au transferat intre timp pe noua gradinita acreditatata (cea cu noul cod fiscal).

Va multumesc!


Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 8510

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Nov222024

Acordare cadouri de Craciun clientilor

de Gina Popescu valabil la 22 Nov 2024
Intrebare: De Craciun dorim sa trimitem/dam clientilor nostri pachete cadou. Unor clienti vom trimite pe curier pachetele, iar altora vom duce personal pachetele. Intern am intocmit o lista clara cu clientul si numele persoanei careia ii dam cadoul. Intrebarea este: Care sunt inregistrarile contabile pe care trebuie sa le facem?
Nov212024

Inlocuire acoperis, inregistrare cheltuieli

de Elena Garofil valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Societate SRL (STATIE PECO) si-a schimbat acoperisul cu forte proprii (acoperisul era foarte vechi si ploua pe pompe, birou magazin). A cumparat materialele si si-a acoperit obiectivul. Va rog monografia contabila si documentele care trebuie sa le anexez. Pot sa le trec pe valoare si sa le amortizez sau le consider o cheltuiala acum?  
Nov202024

Decontare ochelari

de Profeanu Laura valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Referitor la decontarea ochelarilor de vedere, conform recomandarii Directivei Europene. Firma noastra deconteaza in limita a 400 lei/an, contra/valoarea ochelarilor de vedere pentru angajati. In acest scop a fost intocmita o procedura in care sunt precizate categoriile de personal eligibile si documentele justificative necesare a fi prezentate, adica: - recomandarea mediculul de ...
Nov222024

Inchiriere sala de conferinta pentru protocol. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 22 Nov 2024
Intrebare: Cum incadram inchirierea unei sali de conferinta in cadrul unui eveniment de promovare pe care-l organizam noi pentru clientii nostri? Avem factura pentru partea de inchiriere sala conferinta, servicii masa si inchiriere sala pentru petrecere lansare produs. Chiria se inregistreaza pe 612 sau 623 in cele 2 cazuri prezentate? Multumesc.
Nov072024

Incasari prin aparate automate

de Mariana Prejbeanu valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: Un SRL, magazin de cartier cu produse alimentare si nealimentare, achizitioneaza (este in proprietatea societatii) si un aparat de bauturi calde (cafea, ceai...) si selfpay (pentru facturi electricitate, gaze, telefonie etc) si il amplaseaza in spatiul magazinului. Va rog sa ma ajutati cu informatii referitoare la inregistrarile contabile pentru: - achizitiile de materii prime si auxiliare ...
Nov052024

Ajutor financiar de catre o PJ platitoare de impozit pe profit unei PF cu probleme medicale

de Profeanu Laura valabil la 05 Nov 2024
Intrebare: Se poate acorda un ajutor financiar de catre o PJ platitoare de impozit pe profit unei PF cu probleme medicale grave, cum poate fi inregistrata aceasta cheltuiala in contabilitatea societatii si tratata din punct de vedere fiscal? Multumesc!