Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Monografie masa servita de catre un salariat in delegatie

Raspuns oferit de
Anastasia Bogaciuc

Anastasia Bogaciuc
Expert contabil
Intrebare: Va rog frumos sa imi spuneti cum se contabilizeaza corect masa servita de catre un salariat in cazul in care este in delegatie. Are o factura in care se specifica transport si masa servita, care este contul corect prvind masa servita, contul 625 (cheltuieli de deplasare) sau 6231 (cheltuieli de protocol). Ce cheltuieli intra in contul 625? Multumesc frumos.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4941

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Nov212024

Inlocuire acoperis, inregistrare cheltuieli

de Elena Garofil valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Societate SRL (STATIE PECO) si-a schimbat acoperisul cu forte proprii (acoperisul era foarte vechi si ploua pe pompe, birou magazin). A cumparat materialele si si-a acoperit obiectivul. Va rog monografia contabila si documentele care trebuie sa le anexez. Pot sa le trec pe valoare si sa le amortizez sau le consider o cheltuiala acum?  
Nov072024

Incasari prin aparate automate

de Mariana Prejbeanu valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: Un SRL, magazin de cartier cu produse alimentare si nealimentare, achizitioneaza (este in proprietatea societatii) si un aparat de bauturi calde (cafea, ceai...) si selfpay (pentru facturi electricitate, gaze, telefonie etc) si il amplaseaza in spatiul magazinului. Va rog sa ma ajutati cu informatii referitoare la inregistrarile contabile pentru: - achizitiile de materii prime si auxiliare ...
Nov032024

Cesiune de creanta catre asigurator. Monografie contabila

de Gina Popescu valabil la 03 Nov 2024
Intrebare: Am asigurat un client la o firma de asigurare. In baza contractului incheiat au recuperat de la client o suma de 6244.19 lei din care 60% trebuie restiuit asiguratorului. Pentru suma de restiuit am primit un decont in baza caruia am achitat asiguratorul. Nu stiu in fisa clientului cum inregistrez si pe ce cont. Am incasarea de 6244.19 lei din banca si apoi suma restituita asiguratorului, ...
Oct312024

Clauza de mobilitate

de Gina Popescu valabil la 31 Oct 2024
Intrebare: Am mai pus aceasta intrebare dar se pare ca nu am reusit sa o trimit. Revin. Clauza de mobilitate. Monografie contabila si daca este deductibila fiscal. Firma in regim de impozit pe profit.
Oct202024

Clienti in insolventa

de Gina Popescu valabil la 20 Oct 2024
Intrebare: Client intrat in insolventa, societatea noastra s-a inscris la masa credala cu suma datorata de clientul intrat in insolventa. Facturile emise erau scadente la 31.07.2024, tinand cont de art. 26 alin. (1) lit. c) ajustarile pentru deprecierea creantelor, inregistrate potrivit reglementarilor contabile aplicabile, reprezentand sume datorate de clientii interni si externi pentru produse, ...
Oct172024

Monografie contabila dauna totala autoturism in leasing

de Gina Popescu valabil la 17 Oct 2024
Intrebare: Am un client platitor de tva si de impozit micro, care a avut dauna totala pe un auto care era in leasing. Atasez facturile primite de la societatea de leasing. Nu stiu exact cum ar trebui facute inregistrarile contabile, eu am inregistrat cele 3 facturi, pe cea negativa am compensat-o cu cea pozitiva, am inchis contul analitic 167, iar diferenta am stins-o prin contul 7581. Fiind micro, ...