Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Neactualizare date la ANAF. Inregistrare facturi

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: O societate comerciala ce si-a modificat sediul social primeste facturi cu datele vechiului sediu social. Mentiunea avand ca obiect inregistrarea modificarilor este inscrisa in registrul comertului la data de 08.04.2022. Toate facturile emise incepand cu data de 08.04 trebuie sa aiba adresa sediului social nou. Noi am notificat furnizorii cateva zile mai tarziu cand am intrat in posesia documentelor. Au fost de asemenea achizitii efectuate de angajatii societatii in aceasta perioada. Care este modalitatea de corectare a documentelor pentru a fi conforme, caci unele facturi sunt emise de furnizori prin preluarea datelor de pe mfinante fara posibilitatea de introducere manuala a datelor? Pe site-ul Ministerului de Finante adresa sediului social nu este inca actualizata. Se pot inca inregistra o perioada facturile cu adresa veche sau riscam la un eventual control fiscal sa fie calificate ca neconforme cu prevederile Codului fiscal referitor la elementele obligatorii ale facturii? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4645

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Nov212024

Anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Incepand cu data de 1 octombrie 2024 am dotat spalatoria self service cu casa de marcat conform normelor in vigoare. Furnizorul casei mi-a comunicat ca acesta nu elibereaza bon la fiecare utilizare a jentonului si nici raport zilnic. Am completat registrul de casa pe baza incasarilor efective conform monetarului. Pe 18 nov. s-a efectuat verificarea casei de catre furnizor si s-a constat ca ...
Oct212024

Expunerea de produse in spatiile proprii, produse ce apartin unei ONG

de Alexandru Palaghia valabil la 21 Oct 2024
Intrebare: Pot sa expun produse apartinand unui ONG pentru donatii si sa nu le cuprind in activitatea noastra economica? Cum colectez banii? Ce documente intocmesc?
Oct102024

Imprumut societate

de Profeanu Laura valabil la 10 Oct 2024
Intrebare: Pentru o societate nou infiintata, fara niciun fel de activitate, mai exista vreo modalitate de a pune la dispozitia societatii fonduri banesti pentru inceperea/desfasurarea activitatii curente (achizitii marfa, plati facturi) pana in momentul in care apar primele incasari, in afara de imprumutul de la asociat ca persoana fizica? De asemenea, in cazul acordarii unui imprumut de catre ...
Oct022024

Inregistrare factura non-UE fara CUI beneficiar

de Gina Popescu valabil la 02 Oct 2024
Intrebare: O societate (SRL) primeste de la un furnizor extern (SUA) o factura pe care este trecut la beneficiar adresa de e-mail, adresa societatii corect dar sunt omise denumirea si CUI-ul acesteia. Se solicita o noua factura care sa cuprinda si aceste elemente. Se poate deconta factura pe costurile societatii avand in vedere faptul ca, desi s-a solicitat acest lucru, inca nu s-a primit ...
Aug122024

Emiterea facturilor pentru taxe si cotizatii membri

de Profeanu Laura valabil la 12 Aug 2024
Intrebare: Formula Eco face parte dintr-o asociatie a fermierilor din vestul tarii (nou infiintata in acest an). In calitate de membru in cadrul asociatiei, conform statutului, este necesar sa platesc o taxa in valoare de 321 euro, platita in lei la cursul zilei. Am efectuat plata si am solicitat factura pentru a putea inregistra in contabilitate documentul fiscal. Secretara asociatiei imi spune ca ...
Iul262024

Reguli privind organizarea si completarea registrului de intrare iesire a corespondentei

de Amelia Dumitras valabil la 26 Iul 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati sa clarificam obligativitatea, importanta si procedura de intocmire a unui registru de intrari-iesiri in cadrul unei societati comerciale. Poate fi intocmit doar in format electronic? Pot exista consecinte de amenda in situatia in care nu sunt inregistrate chiar toate documentele emise/primite in cadrul societatii? Multumesc!