Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Aprilie 2025

Norma sanitar veterinata introducere in tara alimente nonanimale

valabil la 19 Apr 2025
Intrebare:

Societate comerciala avand domeniu de activitate comertul cu produse tip alune si legume uscate, cumpara de la furnizorul din Slovacia marfa pe care o revinde pe teritoriul Romaniei.

Am fost informati de catre A.N.S.V.S.A ca, conform Ordinului 120/2022 suntem obligati sa raportam catre ei cu cel putin 24 de ore inaintea sosirii transportului la depozitul de destinatie achizitiile de marfa, referindu-se ca este vorba de comert intraunional/intracomunitar.

Ne puteti spune, din situatiile intalnite sau din practica dumneavoastra exista aceasta obligatie? In lege am vazut ca este precizata aceasta obligatie, dar nu am primit niciodata o astfel de solicitare. Mentionez ca nu am efectuat pana acum o astfel de raportare catre aceasta instituitie.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

17Apr2025

Reguli privind arhivarea documentelor financiar contabile

de Amelia Dumitras valabil la 17 Apr 2025
Intrebare: Suntem un SRL infiintat in 1997. Acest SRL in decursul anilor a acumulat multe documente in arhiva: facturi clienti, facturi furnizori, chitante plata, chitante incasare, state plata, op-uri, extrase banca, registru de casa, NIR, facturi imobilizari corporale si necorporale, bilant, declaratii fiscale etc. Avem urmatoarele intrebari: 1. Pentru ce perioada suntem obligati sa pastram ...
14Apr2025

Cheltuieli de cazare in delegare. Necesitatea documentului justificativ

de Rodica Mantescu valabil la 14 Apr 2025
Intrebare: Am un salariat pe care il deplaseaza in Danemarca pentru 3 zile (la un client). La plecare ii achit: 562.5 euro compusa: * diurna 262.5 euro (conform biletului de avion) 3 zile * 87.5 euro/ zi (35*2.5 diurna max ded) * 2 nopti de cazare ii dau 150 euro *2 nopti = 300 euro (cazare conform plafon cazare strainatate clasa A) Pentru cazare este obligat sa prezinte vreun document?  
12Apr2025

Reguli generale privind arhivarea documentelor justificative la punctele de lucru si la sediul social

de Amelia Dumitras valabil la 12 Apr 2025
Intrebare: Societatea noastra detine mai multe puncte de lucru in tara. La aceste puncte de lucru se pastreaza documentele emise si anume: registre de casa cu documentele anexe (dispozitii de plata pt avans decont angajati, z-ul de la casa de marcat si foaia de varsamant cu depunerea banilor la banca), facturi emise, avize de iesire a marfii catre alte puncte de lucru si receptii de la alte puncte de ...
19Mar2025

Mod de completare aviz de insotire a marfurilor pentru transfer marfuri intre gestiuni

de Amelia Dumitras valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: Societatea noastra are mai multe puncte de lucru in tara. Pentru transferurile de marfuri intre ele intocmim aviz de insotire a marfii si nota de receptie. Evidenta stocului in contabilitate se tine la pret de achizitie. Avand in vedere ca pretul de achizitie nu vrem sa apara pe documente, deoarece e confidential e obligatoriu sa trecem pret de vanzare sau se pot intocmi aceste documente doar ...
17Mar2025

Produse cu risc fiscal ridicat. E-transport

de Olga Crevelescu valabil la 17 Mar 2025
Intrebare: Suntem societate producatoare de produse din carne pe care le transportam cu mijloacele noastre la beneficiari. Intrebarea: Obiectul transportului se incadreaza la bunuri cu risc fiscal ridicat si daca da, ce obligatii de raportare sunt?
06Mar2025

Registru de incasari si plati PFA

de Gina Popescu valabil la 06 Mar 2025
Intrebare: Referitor la Registrul de incasari si plati ca document obligatoriu de intocmit pentru un PFA care utilizeaza contabilitatea in partida simpla am urmatoarele intrebari: 1. Care operatiuni din cele de mai jos se evidentiaza si care nu se evidentiaza in acest registru, care dintre tranzactiile considerate cheltuieli sunt deductibile sau nedeductibile: - depunere numerar / retragere numerar ...