Norma sanitar veterinata introducere in tara alimente nonanimale
Societate comerciala avand domeniu de activitate comertul cu produse tip alune si legume uscate, cumpara de la furnizorul din Slovacia marfa pe care o revinde pe teritoriul Romaniei.
Am fost informati de catre A.N.S.V.S.A ca, conform Ordinului 120/2022 suntem obligati sa raportam catre ei cu cel putin 24 de ore inaintea sosirii transportului la depozitul de destinatie achizitiile de marfa, referindu-se ca este vorba de comert intraunional/intracomunitar.
Ne puteti spune, din situatiile intalnite sau din practica dumneavoastra exista aceasta obligatie? In lege am vazut ca este precizata aceasta obligatie, dar nu am primit niciodata o astfel de solicitare. Mentionez ca nu am efectuat pana acum o astfel de raportare catre aceasta instituitie.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!