Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024

Obligatia dotarii cu AMEF

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
valabil la 21 Oct 2024

Intrebare:


O firma care are obiect de activitate productia de pavele si dale din beton, desi face desfacerea printr-o retea de agenti de vanzare si prin lanturi de magazine de specialitate, vinde si direct la sediul fabricii, prin departamentul desfacere, atat la persoane fizice, cat si juridice. Nu este vanzare cu amanuntul, vanzarea facandu-se la paleti, nu exista un magazin, iar preturile de vanzare sunt cele practicate de firma pentru vanzarea produselor finite, indiferent de canalul de vanzari.

Pentru fiecare vanzare se emite factura, iar incasarea se face cu ordin de plata, card sau cash. In conditiile in care pot exista situatii in care plata se face in doua transe sau pot fi utilizate mijloace de plata diferite, respectiv cash si ordin de plata,etc, este obligatorie folosirea casei de marcat electronice sau putem sa utilizam dispozitia de incasare? Avem aceasta dilema, intrucat nu dorim dublarea TVA in decontul precompletat, respectiv atat prin incasari prin casa de marcat cat si prin si venituri din emiterea facturilor.

Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2361

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Oct302024

AMEF pentru incasarile din parcari

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Oct 2024
Intrebare: Societatea are ca domeniu de activitate administrarea unei piete de legume si fructe prin subinchirierea spatiilor catre terti, cod Caen 6820. Lunar societatea emite facturi de chirie pentru spatiile comerciale si terenurile pe care le administreaza. Pe langa aceste venituri din chirii, societatea mai realizeaza venituri si din taxa de acces in targ pe care o platesc toate masinile care intra ...
Oct142024

Tratramentul fiscal al instrainarii unui imobil

de Alexandru Palaghia valabil la 14 Oct 2024
Intrebare: Avem o situatie cu o firma care a trecut la regimul de impozitare de la micro la profit si este cu mult in dezavantajul societatii. Mentionez ca societatea obtine venituri din inchiriere avand in patrimoniu o cladire la o valoare neta contabila mult mai mica decat o valoare de piata (pe baza unui raport de evaluare). Avem doua posibilitati: 1 in situatia radierii societatii cladirea trece ...
Oct012024

Obligatii cu privire la informarea cumparatorilor in momentul punerii in vanzare a DEEE

de Profeanu Laura valabil la 01 Oct 2024
Intrebare: In anul 2023, cand societatea era platitoare de impozit pe venit, s-a primit factura de gestionare DEEE cu taxa de timbru pentru achizitia unor echipamente electronice, din afara tarii, folosite mai departe spre vanzare. Factura a fost inregistrata pe 4474, iar la vanzarea fiecarui echipament se constituia cheltuiala din 4474 si se evidentia taxa de timbru pe factura emisa catre client. Din ...
Iul182024

Intermediere vanzare utilaje. Facturare comision

de Vera Constantin valabil la 18 Iul 2024
Intrebare: Am o firma cu obiect de activitate secundar 4663 - Comert cu ridicata al masinilor pentru industria miniera si constructii. In situatia in care am gasit prin resurse proprii de promovare un client pentru un set de utilaje produs de alta firma. Este legal ca vanzarea sa se faca direct intre producator si cumparator, fiind vorba despre o suma de 200.000,00 euro TVA, si firma mea sa emita factura ...
Mai302024

PF nerezident - Vanzare imobile in Romania

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Mai 2024
Intrebare: Persoana fizica nerezidenta (cetatean roman/german) doreste sa investeasca in construirea a doua imobile, fiecare din cele 2 imobile cu cate 2 apartamente. Ce implicatii fiscale / legale intervin referitor la TVA / impozit venit? Avand in vedere ca e persoana fizica, trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA. Daca nu va depasi plafonul decat probabil dupa vanzarea ambelor unitati imobiliare? ...
Ian182024

Determinarea castigului/pierderii din transferul titlurilor de valoare

de Profeanu Laura valabil la 18 Ian 2024
Intrebare: Actionarii unei companii inregistrate in Romania decid sa vanda actiunile catre o firma din Germania. Care este nivelul impozitarii pentru vanzatorii persoane fizice rezidente in Romania si pentru persoana juridica inregistrata in tara?