Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Aprilie 2025

Obligatia existentei AMEF pentru incasarile prin banca

valabil la 10 Nov 2023
Intrebare: Societatea organizeaza cursuri in domeniul IT pentru persoane fizice, dar si juridice. Clientii platesc in baza unui contract cursul, prin virament bancar si se emite factura. Intrebarea este: in situatia data exista obligativitatea existentei casei de marcat pentru acest tip de activitate? Incasarea serviciilor fiind facuta exclusiv prin banca.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 7311

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

09Apr2025

Neplatitor TVA prestari servicii catre persoane fizice din UE

de Gina Popescu valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: Avem un SRL, neplatitor de TVA pe teritoriul RO, nici TVA intracomunitar, cu obiect de activitate intermedierii reparartii motoare BMV, aduse din Austria de la persoane fizice, le reparam in RO si le transportam in Austria, proprietarilor de motoare, persoane fizice. Pe teritoriul RO platim in lei, cheltuielile cu repararea, transportul (uneori noi le transportam), si alte cheltuieli in ...
14Mar2025

Scoatere din evidenta creante neincasate

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: In debitul contului 4118 o societate comerciala are inregistrate ajustari creante neincasate. Deoarece clientii rau platnici figureaza radiati la Anaf, s-a decis scoaterea lor din evidenta. E corecta inregistrarea 654=4118 100% deductibil si 491=7814 30% impozabil, 70% neimpozabil? Se poate proceda la fel si in cazul celor inactivi pentru care a fost inregistrata ajustarea creantelor?
13Mar2025

Ajustare TVA creante neincasate

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Mar 2025
Intrebare: Pentru creante foarte vechi, cu data facturii 2011, 2012, 2016, 2017 , neincasate, cu ajustare creante inregistrata in ct 4118, 491 si clientul intrat in procedura de faliment in februarie 2024, pot ajusta tva ul? Dar pentru un client cu facturi din 2017, cu ajustare inregistrata in ct 4118 si 491 dar intrarea in faliment februarie 2019?
11Mar2025

Incasare cu numerar de la persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 11 Mar 2025
Intrebare: Sunt SC cu raspundere limitata avand ca obiect de activitate evidenta contabila si doresc sa stiu daca pentru facturile emise catre persoane juridice pe care le incasaz cu numerar sunt obligata sa am casa de marcat sau pot sa eliberez chitanta?
07Mar2025

PFA activitate meditatii. Emitere facturi

de Mariana Prejbeanu valabil la 07 Mar 2025
Intrebare: PFA - activitate - meditatii. Daca se incaseaza c-valoarea meditatiilor in cont bancar este necesar factura? Dar daca incaseaza prin casa de marcat aceste servicii? Multumesc!
04Mar2025

Organizarea si efectuarea inventarierii

de Profeanu Laura valabil la 04 Mar 2025
Intrebare: O microinteprindere are doar 2 angajati dintre care unul este administrator si raspunde de departamentul financiar-contabil. In vederea efectuarii inventarierii anuale conform legislatiei in vigoare nu putem indeplini criteriile privind constituirea comisiei de inventariere din cel putin 2 persoane presedinte. Exista un temei legal sau exceptii legale care sa permita efectuarea ...