Obligatii cu privire la informarea cumparatorilor in momentul punerii in vanzare a DEEE
Raspuns oferit deProfeanu Laura
Consultant fiscal
In anul 2023, cand societatea era platitoare de impozit pe venit, s-a primit factura de gestionare DEEE cu taxa de timbru pentru achizitia unor echipamente electronice, din afara tarii, folosite mai departe spre vanzare. Factura a fost inregistrata pe 4474, iar la vanzarea fiecarui echipament se constituia cheltuiala din 4474 si se evidentia taxa de timbru pe factura emisa catre client. Din acele echipamente, o parte s-au vandut si in anul 2024 cand societatea a trecut la impozit pe profit. Este corect cum s-a inregistrat factura de timbru verde in contul 4474 si acum creandu-se o cheltuiala care poate nu apartine anului fiscal curent sau trebuia integral inregistrata pe cheltuiala in anul 2023?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!