Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024

Obligatii declarative dupa fiscalizarea casei de marcat

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 11 Ian 2019

Intrebare: Societate care presteaza servicii de spalare si curatare textile  este pusa in situatia sa incaseze banii la momentul livrarii produsului curatat, adica la domiciliul clientului. Este in regula folosirea unei case de marcat pentru comert ambulant pentru a emite bonurile fiscale la momentul livrarii produsului? Daca da, dupa ce face demersurile la ONRC, si achizitioneaza/fiscalizeaza casa de marcat, care sunt demersurile in relatia cu ANAF? Cum se procedeaza cu banii incasati prin comert ambulant, se inregistreaza in registrul de casa de la sediu, prin predarea Z-ului la final de zi, sau trebuie evidentiata suma separat, intr-un alt registru?



Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9601

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Obligatiile persoanelor impozabile

Oct182024

Incasari in numerar de la persoane fizice. Casa de marcat

de Ionut Jinga valabil la 18 Oct 2024
TVA
Intrebare: O firma care are obiect de activitate productia de pavele si dale din beton, desi face desfacerea printr-o retea de agenti de vanzare si prin lanturi de magazine de specialitate, vinde si direct la sediul fabricii, prin departamentul desfacere, atat la persoane fizice, cat si juridice. Nu este vanzare cu amanuntul, nu exista un magazin, iar preturile de vanzare sunt cele practicate de firma ...
Sep102024

Obligatie dotare cu aparate de marcat electronice fiscale a automatelor acceptatoare de bancnote sau monede

de Profeanu Laura valabil la 10 Sep 2024
TVA
Intrebare: In cazul vanzarilor de bunuri si/sau prestarilor de servicii, prin automatele comerciale ce functioneaza pe baza de acceptatoare de bancnote sau monede, efectuate de o persoana juridica inregistrata in scopuri de tva si platitoare de impozit pe venit microintreprindere, avand in vedere faptul ca aceste operatiuni conf art. 2, lit. p, din OG 28/1999, sunt scutite de la obligativitatea agentilor ...
Aug292019

Vanzare cu amanuntul. Vanzare pe baza de factura si cu incasare ulterioara in numerar. Eliberarea obligatorie a bonului fiscal la incasare

de Constanta Popa valabil la 29 Aug 2019
TVA
Intrebare: Societate comerciala care se ocupa cu vanzari de anvelope si piese auto incaseaza numerar facturi mai vechi (care au scadenta de 30 de zile); pana acum facturi respective am incasat cu chitanta iar facturile emise in ziua respectiva am incasat cu bon de casa. Exista un articol anume ca nu avem voie sa incasam numai cu bon fiscal? Ce se intampla cu banii incasati cu chitanta in cazul unui ...
Mar182019

Procedura de inregistrare TVA prin optiune

de Amelia Dumitras valabil la 18 Mar 2019
TVA
Intrebare: O firma infiintata in 12.02.2019 care vrea sa devina platitoare de TVA prin optiune. Ce procedura trebuie sa urmeze?
Feb162019

Inregistrare in regim special pentru achizitii intracomunitare de bunuri. Curs valutar

de Amelia Dumitras valabil la 16 Feb 2019
TVA
Intrebare: O firma neplatitoare de TVA din Romania cumpara un cuptor uzat ( second hand) pentru producere de caramida in valoare de 10.000 EUR. Pe declaratia 301, cei 10.000 EUR se declara la cursul de achizitie a utilajului, adica 46.248 lei; plafonul de depasire a celor 10.000 EUR conform cursului de aderare a Romaniei la UE este de 33.817 lei. Pe diferenta de 12.431 lei trebuie sa se achite TVA?
Feb052019

Depasire plafon TVA la incasare. Exigibilitate TVA

de Olga Crevelescu valabil la 05 Feb 2019
TVA
Intrebare: O microintreprindere, platitoare de TVA la incasare, emite facturi in data de 4.02.19 in valoare de 2600000.00 lei care se incaseaza in aprilie 2019. Cu ce data se depune declaratia de iesire din sistemul de TVA la incasare si trecerea la impozit pe profit? Cand trebuie platit TVA aferent facturilor in 25.03.2019 pentru februarie sau 25.04.2019 pentru martie?