Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Obligatii fiscale de plata si declarative aferente indemnizatiilor de somaj tehnic

Raspuns oferit de
Dani Cucu

Dani Cucu
Consultant fiscal, expert contabil
Intrebare: Somaj tehnic. Societatea in perioada 23-31.03.2020, a trimis in somaj tehnic o parte din salariati. Ordonanta 30/2020 cu modificarile ulterioare art.XI (7) "termenul de plata si declarea obligatiilor fiscale cf.alin (5) este data de 25, inclusiv a lunii urmatoare celei in care se face plata din bugetul asigurarilor de somaj "presupunand ca societatea incaseaza de la somaj pana in data de 25 aprilie (10.04 ternen limita 15zile)

1) Termenul de declarare si plata este 25 mai

2) Pentru luna martie se depun 2 declaratii 112, pt. perioada 01.03.2020-22.03.2020, cu termen 25.04.2020, iar pentru perioada de somaj tehnic, respectiv 23.03.2020-31.03.2020, se depune o alta declaratie 112 pana in 25.05.2020. Multumesc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1413

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Nov192024

Facilitati fiscale cim part-time

de Florentina Buzea valabil la 19 Nov 2024
Intrebare: O firma de constructii care intruneste conditiile de aplicare a facilitatiilor din constructii, angajeaza un salariat cu CIM cu timp partial de 4 ore/zi, avand un salariu brut de incadrare de 5100 lei. Angajatul mai are incheiat un alt CIM la o institutie publica unde are functia de baza. In aceasta situatie se pot aplica facilitatile pentru acest angajat? Multumesc!
Oct072024

Venituri din lichidarea unei persoane juridice. Obligatii declarative

de Nicolae Liviu valabil la 07 Oct 2024
Intrebare: Societatea X (detinuta de catre 2 persoane fizice) se afla in procedura de lichidare voluntara. La finalizarea lichidarii asociatii ramane de partajat activul net, iar asociatii au de platit impozit pe venitul obtinut din lichidarea societatii. Societatea retine impozitul pe venit aferent de la cei 2 asociati. In ce declaratie se declara impozitul (10%) pe venitul aferent obtinut (in baza ...
Iun142024

Dividende si dobanzi incasate. Completare Declaratie unica. CASS

de Nicolae Liviu valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: O persoana fizica ce estimeaza in 2024 sa realizeze venituri din dividende si/sau dobanzi sub nivelul a 6 salarii minime pe economie (deci nu are obligatia si nu depune Declaratie Unica cu CASS estimat in 2024) si efectiv va realiza in 2024 venituri sub acest plafon, va datora CASS in acest caz? Dar in situatia in care persoana respectiva estimeaza sa realizeze venituri din dividende sau ...
Mai272024

Venituri din inchirierea in scop turistic. Metoda de impunere

de Nicolae Liviu valabil la 27 Mai 2024
Intrebare: In cazul veniturilor obtinute de o persoana fizica din inchirierea unui apartament cu doua camere in scop turistica se poate stabili impozitul pe venit si CASS si in sistem real sau doar pe baza normelor de venit? Daca da, optiunea pentru aplicarea sistemului real se face prin completarea ca atare a declaratiei unice sau mai trebuie facuta si alta comunicare?
Mai282024

Declaratia unica. Conditii rectificare CASS

de Gabriela Dita valabil la 28 Mai 2024
Intrebare: Daca in anul 2022 prin declaratia unica am estimat pentru anul 2023, pentru plata CASS, venituri din investitii ce au dus la un plafon cuprins intre 12 si 24 de salarii minime, in declaratia unica a anului 2024 mai trebuie sa completez acest capitol la anul 2023, dat fiind ca veniturile din investitiii au avut o alta valoare dar s-au incadrat in acelasi plafon de 12-24 de salarii minime, pentru ...
Mai212024

Venituri din dividende 2024. CASS

de Rodica Mantescu valabil la 21 Mai 2024
Intrebare: O persoana fizica incaseaza pe parcursul anului 2024 venituri din dividende. Care este modalitatea de determinare a contributiei de asigurari de sanatate (CASS) si a contributiei de asigurari sociale (CAS): plafon, procent, date de declarare etc.?