Obligatii privind actele clientilor cabinetelor de contabilitate
Raspuns oferit deAlexandru Palaghia
Expert contabil
valabil la 30 Mar 2023
Intrebare: Suntem cabinet de contabilitate si avem societati cu care am incheiat colaborarea, insa nu avem semnat act aditional de incheiere de contract (nu mai stim nimic de asociat/administrator, societatile nu mai au activitate, la unele avem si facturi de contabilitate neachitate in sold) aceste societati sunt din 2007 - maxim 2020. Ce putem face cu documentele care au ramas la noi? Nu avem acte de societate originale, ci doar dosare cu declaratii depuse la ANAF, dosare cu state de plata si dosare cu acte contabile prelucrate de catre noi (contine facturi de clienti si furnizori in original). Ce putem face sa nu avem probleme in caz de controale? Mentionez ca firmele au fost mici, cu putine documente... nu au fost probleme pana acum... insa... Dar in cazul in care firma este deja radiata la ORC si la fel este si pe site ANAF? Multumim.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii
Oct042024
Contabilitate activitate transport persoane
de
Profeanu Laura
valabil la 04 Oct 2024
Intrebare:
Va rog sa imi prezentati pricipalele particularitati legate de contabilitatea unei societati, inregistrata in scopuri de TVA, cu obiect de activitate transport de persoane. Transportul se desfasoara intre Romania si Germania.
Mar032024
Avansuri. Documente justificative
de
Irina Dumitrescu
valabil la 03 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt documentele justificative care stau la baza operatiunilor de incasari/plati avansuri marfa, in afara de factura aferenta si operatiunea in sine de incasare/plata. Doresc sa mai fac referire si la situatia in care decontarile se fac intre firme legate sau afiliate. Uneori avansurile incasate se restituie integral, cu factura si decontare aferenta. Va rugam sa ne ...
Mar082023
Pastrarea documentelor financiar contabile pe suport tehnic
de
Elena Ionescu
valabil la 08 Mar 2023
Intrebare: Multumesc pt raspuns. Mai am o nelamurire: ce documente sunt imperios necesar de listat (ex. NIR, registru casa etc.) sau toate documentele pot sa ramana salvate in cloud?
Feb222023
Arhivarea documentelor in format electronic
de
Elena Ionescu
valabil la 22 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ...
Aug142021
Societate civila profesionala de avocatura. Aspecte contabile si fiscale
de
Ionut Jinga
valabil la 14 Aug 2021
Intrebare:
Va rog sa ma ajutati cu particularitatile unei societati civile profesionale de avocati conform documente anexate.
Intrebari:
1. Contabilitatea se tine in partida simpla?
2. Decontul privind repartizarea veniturilor si a cheltuielilor, conform procentelor de detinere (10%, respectiv 90%), se realizeaza lunar sau anual?
3. Anual se depun declaratiile 204 si 223. Sumele inscrise ...
Feb112021
Contarea pe documentele justificative
de
Constanta Popa
valabil la 11 Feb 2021
Intrebare: Referitor la contarea documentelor inregistrate in contabilitate (facturi furnizori, deconturi, registre de casa), este obligatorie scrierea pe documente a notelor contabile inregistrate?