Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024

Obtinere reziduuri. Distrugere in incinta societatii sau predate

Intrebare: O societate comerciala detine un incinerator in vederea eliminarii deseurilor rezultate din activitatea de abatorizare. Cum inregistram obtinerea produselor reziduale obtinute din abatorizarea animalelor (sange, cap, organe) care nu pot fi comercializate pana la momentul distrugerii acestora prin incinerare? Aceeasi societate are contract de prestari servicii incinerare produse cu alta societate comerciala, care este obligata prin lege sa distruga produsele alimentare expirate. Ce inregistrari contabile se fac de la preluare pana la distrugerea acestor produse ridicate de la clienti?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0150

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Dec202024

Lipsuri la inventar. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: Un service auto efectueaza vanzarea de piese cu adaos comercial (marfa) si tine gestiunea cantitativ valoric. La inventarierea anuala se constata lipsa unor repere. Care sunt documentele necesare pentru scoaterea din gestiune si inregistrarile contabile aferente? Mentionez ca lipsurile nu se vor a fi imputabile gestionarului.
Dec262024

Scoatere din evidenta piese defecte

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Dec 2024
Intrebare: Un service auto face storno unui client persoana fizica pentru o piesa, deoarece aceasta nu functiona corespunzator. Service-ul trimite piesa respectiva la furnizor pentru garantie. Furnizorul refuza garantia, motivand ca ar fi trebuit sa schimbe un intreg ansamblu de piese pentru ca piesa aceea sa functioneze corect, practic vina pentru nefunctionare este pusa in seama service-ului. ...
Oct312024

Monografie contabila lipsa marfa la inventar

de Anastasia Bogaciuc valabil la 31 Oct 2024
Intrebare: In cazul in care se constata la inventariere un minus de marfa, care este procedura de scadere a lipsei repectiva? Nu se impune nimanui suma in bani. Monografie contabila, va rog.
Oct232024

Schimbare metoda de evaluare a stocurilor din FIFO in CMP

de Gina Popescu valabil la 23 Oct 2024
Intrebare: Intentionam sa schimbam metoda de descarcare a stocurilor din FIFO (First In, First Out) in CMP (Cost Mediu Ponderat) incepand cu data de 01.01.2025. In acest sens, am dori sa aflam care sunt toate obligatiile contabile si fiscale pe care le avem pentru a putea opera aceasta modificare. In afara faptului ca trebuie sa reflectam aceasta schimbare in politicile contabile si sa o prezentam in ...
Oct092024

Scoatere din evidenta bunuri care nu mai pot fi vandute

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: Vindem online si cu amanuntul in magazin propriu imbracaminte produsa de noi sau cumparata de la terti. Cum putem proceda faptic si contabil sa scoatem din gestiunea firmei produsele nevandabile fara sa platim taxe si impozite? Marfa nevandabila este de fapt o pierdere. Se poate inregistra contabil ca pierdere? Multumesc.
Sep062024

Tratament contabil al cheltuielilor ulterioare

de Profeanu Laura valabil la 06 Sep 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza un bun SH in valoare de 25.000 lei. Bunul SH necesita reparatii, reparatii care sunt facute in regie proprie si care au o valoare de 5.000 lei: - piese: 3.500 lei - manopera: 1.500 lei Reparatiile respective (5.000 lei) maresc valoarea bunului SH sau merg direct pe cheltuiala? Care sunt inregistrarile contabile?