Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 7 Aprilie 2025

Optiune Pilon II pentru Angajatii din IT

valabil la 10 Nov 2023
Intrebare: 1. Nelamurirea noastra este cu privire la pilonul II in domeniul IT. Intelegem ca este optional si se face o cerere pentru plata unui CAS de 25% ca sa beneficiem de pensie privata- pilon II. Procedura se aplica si daca depasim salariul de 10.000 lei? Adica chiar daca se retine un CAS de 25% pentru ce depaseste, tot optional ramane pilonul II si trebuie facuta cerere sau se aplica automat virarea la pilonul II? 2. Care este contributia CAS pentru IT-isti conform ultimelor modificari, 21,25% pentru intreg salariul brut sau 21,25% pentru primii 10.000 lei plus 25% pentru ceea ce depaseste aceasta suma?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6209

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contributii si fonduri speciale

Mar132025

Reportare cheltuieli deductibile pentru achizitii protejate

de Florentina Buzea valabil la 13 Mar 2025
Intrebare: In cazul in care o societate care are contracte cu unitati protejate si a efectuat in 2024 achizitii pentru care au fost platite sume care nu au putut fi deduse din contributia datorata, pentru ca depaseau 50% din suma datorata, se pot reporta dintr-un an in altul aceste sume?
Mar032025

Leasing operational prin unitati protejate

de Profeanu Laura valabil la 03 Mar 2025
Intrebare: Persoana juridica autorizata ca unitate protejata, ma intereseaza daca prin activitatea de leasing operational efectuata de societatea de fata, se respecta spiritul legii 448/2006. Societatea nu detine autoturisme in portofoliu, ci clientul care doreste sa beneficieze de reducerea de 50% a taxei de handicap, apeleaza la serviciile de inchiriere, urmand ca la incheierea contractului, clientul ...
Feb222025

PFA si Pilonul II

de Florentina Buzea valabil la 22 Feb 2025
Intrebare: Persoana fizica autorizata, depun declaratia unica anual si platesc pensia in baza acesteia. Pensia aceasta se duce si catre pilonul II de pensii? Multumesc!
Ian292025

Achizitie de la unitati protejate. Fond de handicap

de Nicolae Liviu valabil la 29 Ian 2025
Intrebare: Ma puteti ajuta cu modificarile privind modul de deducere a fondului de handicap? Am inteles (sper ca am inteles bine) ca sunt reglementate produsele / serviciile ce pot fi achizitionate in acest sens, insa nu am gasit concret.  
Ian222025

Suprataxare contract partial de munca persoana cu dizabilitati

de Gina Popescu valabil la 22 Ian 2025
Intrebare: Va scriu pentru a solicita sprijinul dumneavoastra cu privire la o situatie specifica intalnita in cadrul organizatiei noastre, in contextul aplicarii legislatiei privind suprataxarea contractelor part-time, reglementata prin OG nr. 16/2022. Avem o salariata care este angajata cu contract individual de munca pe durata determinata, avand un timp de lucru de 10 ore pe saptamana. De ...
Ian212025

Obligatii privind angajarea de persoane cu handicap

de Dani Cucu valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: O entitate care in luna ianuarie 2025 are un numar total de 57 angajati, dar numarul mediu rezultat din media aritmetica a efectivelor zilnice de salariati este de 27.14, are obligatia angajarii de persoane cu handicap in procentul de 4% prevazut in Legea 448/2006?