Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Ordinul nr. 1171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3)-(18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021

29 Sep 2021

Ministerul Finantelor
Ordinul nr. 1171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3)-(18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
In vigoare de la 24 septembrie 2021
Completeaza formularul si TESTEAZA GRATUIT - Legislatie + Consultanta de la experti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 914 din 24 septembrie 2021. Forma aplicabila la zi, 29 septembrie 2021.
In temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 20 alin. (22) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021,
ministrul finantelor emite urmatorul ordin:
Art. 1. - Sumele defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale ale comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor, prevazute la art. 20 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, denumita in continuare ordonanta de urgenta, repartizate de Ministerul Finantelor potrivit art. 2, se utilizeaza pe destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din ordonanta de urgenta, potrivit normelor metodologice prevazute in anexa nr. 1 sau anexa nr. 2, dupa caz.
Art. 2. - (1) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale ale comunelor, oraselor, municipiilor si judetelor, prevazute la art. 20 alin. (1) din ordonanta de urgenta, se repartizeaza, pe judete si municipiul Bucuresti, de Ministerul Finantelor potrivit prevederilor art. 20 alin. (7) - (11) din ordonanta de urgenta si ale normelor metodologice prevazute in anexa nr. 3.
(2) Directiile generale regionale ale finantelor publice/Administratiile judetene ale finantelor publice repartizeaza sumele pe unitati/subdiviziuni administrativ-teritoriale, potrivit prevederilor art. 20 alin. (14) din ordonanta de urgenta si ale normelor metodologice prevazute in anexele nr. 1 si 2.
Art. 3. - Se aproba urmatoarele formulare:
a) Cerere privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale din suma prevazuta la art. 20 alin. (1) din ordonanta de urgenta, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 4;
b) Situatia obligatiilor de plata catre furnizorii de bunuri, servicii si lucrari si/sau catre furnizorii care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat si catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale, prevazute la art. 20 alin. (3) din ordonanta de urgenta, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 5;
c) Acord incheiat pentru stingerea obligatiilor de plata/fiscale conform prevederilor art. 20 alin. (4) lit. a) si b) din ordonanta de urgenta, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 6a, si Acord incheiat pentru stingerea obligatiilor de plata/fiscale conform prevederilor art. 20 alin. (4) lit. c) din ordonanta de urgenta, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 6b;
d) Cerere privind solicitarea de repartizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2021, conform prevederilor art. 20 alin. (8) din ordonanta de urgenta, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 7.
Art. 4. - Anexele nr. 1-5, 6a, 6b si 7 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 5. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
 
 
Ministrul finantelor,
Dan Vilceanu
Bucuresti, 21 septembrie 2021.
Nr. 1.171.
ANEXA Nr. 1 
 
 
NORME METODOLOGICE
de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) -c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale si institutiilor publice finantate integral din bugetul local pe destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021
ANEXA Nr. 2 
 
NORME METODOLOGICE
de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) si c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale institutiilor publice finantate partial din bugetul local si spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale, raportate potrivit legii, pentru destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021
ANEXA Nr. 3 
 
NORME METODOLOGICE
de repartizare a sumelor potrivit prevederilor art. 20 alin. (7) - (11) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
ANEXA Nr. 4 
Judetul/Municipiul Bucuresti . . . . . . . . . .
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritoriala . . . . . . . . . .
Adresa . . . . . . . . . .
Telefon/Fax/Adresa de e-mail . . . . . . . . . .
 
CERERE
privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale din suma prevazuta la art. 20 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
Subsemnatul,..........1), in calitate de ordonator principal de credite al..........2), identificat prin codul de identificare fiscala..........3), avand conturile deschise la unitatea Trezoreriei statului.........., solicit alocarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2021 pentru achitarea obligatiilor de plata restante si datoriilor conform art. 20 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, in valoare de.......... lei.
Suma solicitata este aferenta achitarii obligatiilor de plata restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale urmatoarelor institutii publice:
- unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. b) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. c) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
- institutia publica finantata integral din bugetul local.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
- institutia publica finantata integral din bugetul local.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
-- . . . . . . . . . .
- institutia publica finantata partial din bugetul local.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
- institutia publica finantata partial din bugetul local.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
-- . . . . . . . . . .
- spitalul public din reteaua autoritatii administratiei publice locale.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
- spitalul public din reteaua autoritatii administratiei publice locale.........., cu codul de identificare fiscala.........., suma de.......... lei, din care pentru stingerea obligatiilor prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 la:
-- art. 20 alin. (4) lit. a) . . . . . . . . . . lei,
-- art. 20 alin. (4) lit. d) . . . . . . . . . . lei;
-- . . . . . . . . . .
Declar pe propria raspundere ca datele prezentate in documentatia anexata si sumele solicitate prin prezenta cerere sunt conforme realitatii si au fost determinate si inscrise in conformitate cu prevederile art. 20 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 si, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) -c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale si institutiilor publice finantate integral din bugetul local pe destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, prevazute in anexa nr. 1, si, dupa caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) si c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale institutiilor publice finantate partial din bugetul local si spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale, raportate potrivit legii, pentru destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, prevazute in anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021.
 
 
 
 
L.S. Ordonator principal de credite,
. . . . . . . . . .2) 
. . . . . . . . . .
(prenumele si numele)
Anexez la prezenta cerere urmatoarele documente4): . . . . . . . . . .
1) Se inscriu prenumele si numele reprezentantului legal.
2) Se inscrie denumirea unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.
3) Se inscrie codul de identificare fiscala a unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale.
4) Se vor inscrie detaliat documentele anexate intocmite potrivit prevederilor art. 20 alin. (6) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 si potrivit Ordinului ministrului finantelor nr. 1.171/2021.
ANEXA Nr. 5 
Judetul/Municipiul Bucuresti . . . . . . . . . . 1)
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritoriala . . . . . . . . . . 2)
Adresa . . . . . . . . . .
Telefon/Fax/Adresa de e-mail . . . . . . . . . .
 
 
SITUATIA
obligatiilor de plata catre furnizorii de bunuri, servicii si lucrari si/sau catre furnizorii care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat si catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale, prevazute la art. 20 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
 
 
- lei -
Nr. crt. Denumirea unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale/ institutiilor publice finantate integral sau partial din bugetul local, subordonate/ spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale Codul de identificare fiscala al unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale/ institutiilor publice finantate integral sau partial din bugetul local, subordonate/ spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale Denumirea furnizorului care are obligatii de plata Codul de identificare fiscala al furnizorului care are obligatii de plata Obligatiile de plata catre furnizorii de bunuri, servicii si lucrari Obligatiile de plata catre furnizorii care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat Obligatiile de plata ale furnizorilor care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat catre furnizorii de bunuri, servicii si lucrari Obligatiile de plata ale unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale si ale institutiilor publice finantate integral sau partial din bugetul local si spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale
0 1 2 3 4 5 6 7 8
1
2
. . .
TOTAL X X X X
 
 
 
Ordonator principal de credite,
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .2) 
. . . . . . . . . . 3) Avizat, conducator institutie publica1) 
. . . . . . . . . .
Avizat, conducator institutie publica2) 
. . . . . . . . . .
1) Se inscrie denumirea judetului/municipiul Bucuresti.
2) Se inscrie denumirea unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.
3) Se inscriu prenumele si numele reprezentantului legal.
ANEXA Nr. 6a 
 
 
 
 
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritoriala . . . . . . . . . .
Nr. . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . . Furnizor de bunuri, servicii si lucrari/Furnizor care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat . . . . . . . . . .
Nr. . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . .
 
 
ACORD
incheiat pentru stingerea obligatiilor de plata/fiscale conform prevederilor art. 20 alin. (4) lit. a) si b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritoriala.......... reprezentata prin domnul/doamna.........., in calitate de ordonator principal de credite, si furnizorul de bunuri, servicii si lucrari/furnizorul care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat, cod de identificare fiscala.........., reprezentat prin.......... in calitate de.........., suntem de acord cu stingerea obligatiilor fiscale prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, prin plata acestora de catre unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala/institutii publice finantate integral sau partial din bugetul local/spitalul public din reteaua autoritatilor administratiei publice locale in conditiile art. 20 alin. (4) lit. a) si b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, dupa cum urmeaza:
1. obligatiile de plata ale unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale/institutiilor publice finantate integral sau partial din bugetul local/spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale catre furnizorul de bunuri, servicii si lucrari/furnizorul care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat . . . . . . . . . ., care se cuprind in cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale, in suma de . . . . . . . . . . lei*), din care:
- unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
- institutia publica finantata integral din bugetul local . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
- institutia publica finantata integral din bugetul local . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
- . . . . . . . . . . ;
- institutia publica finantata partial din bugetul local . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
- institutia publica finantata partial din bugetul local . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
- . . . . . . . . . . ;
- spitalul public din reteaua autoritatii administratiei publice locale . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
- spitalul public din reteaua autoritatii administratiei publice locale . . . . . . . . . ., cu codul de identificare fiscala . . . . . . . . . ., suma de . . . . . . . . . . lei;
. . . . . . . . . .
2. obligatiile fiscale prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, ale furnizorului de bunuri, servicii si lucrari/furnizorul care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat.......... in suma totala de.......... lei*). 
In cazul in care suma achitata va fi diminuata in conditiile art. 20 alin. (17) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala va comunica furnizorului de bunuri, servicii si lucrari/furnizorului care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat atat suma cu care se diminueaza suma totala reprezentand obligatii de plata de la pct. 1 pe fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritoriala/institutie publica finantata integral sau partial din bugetul local/spital public din reteaua autoritatii administratiei publice locale, cat si obligatiile fiscale prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.
Prezentul acord este valabil numai in urmatoarele conditii:
- alocarea de catre Ministerul Finantelor si directiile generale regionale ale finantelor publice/administratiile judetene ale finantelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 97/2021;
- incadrarea sumei din acord in limita sumei alocate;
- este intocmit cu respectarea prevederilor art. 20 alin. (6) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 si, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) -c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale si institutiilor publice finantate integral din bugetul local pe destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, prevazute in anexa nr. 1, si, dupa caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) si c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale institutiilor publice finantate partial din bugetul local si spitalelor publice din reteaua autoritatilor administratiei publice locale, raportate potrivit legii, pentru destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, prevazute in anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021.
Stingerea obligatiilor fiscale de la pct. 2 se efectueaza de catre organele fiscale centrale potrivit reglementarilor legale in vigoare.
 
 
 
 
Ordonatorul principal de credite,
. . . . . . . . . .
Avizat,
pentru datele prevazute la pct. 1
Institutia publica . . . . . . . . . .
Ordonator de credite,
Institutia publica . . . . . . . . . .
Ordonator de credite,
Institutia publica . . . . . . . . . .
Ordonator de credite,
. . . . . . . . . .
Spitalul public . . . . . . . . . .
Ordonator de credite,
Spitalul public . . . . . . . . . .
Ordonator de credite,
. . . . . . . . . . Reprezentantul legal al furnizorului de bunuri, servicii si
lucrari/furnizorului care presteaza serviciul public de
producere, transport si distributie a energiei termice in sistem
centralizat,
. . . . . . . . . .
*) Sumele inscrise in campurile respective trebuie sa aiba valoare egala.
ANEXA Nr. 6b 
 
 
 
 
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritoriala . . . . . . . . . .
Nr. . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . . Furnizor care presteaza serviciul
public de producere, transport si
distributie a energiei termice in sistem
centralizat
. . . . . . . . . .
Nr. . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . . Furnizor de bunuri, servicii si lucrari
. . . . . . . . . .
Nr. . . . . . . . . . ./ . . . . . . . . . .
 
 
ACORD
incheiat pentru stingerea obligatiilor de plata/fiscale conform prevederilor art. 20 alin. (4) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritoriala.........., reprezentata prin domnul/doamna.........., in calitate de ordonator principal de credite, furnizorul care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat, cod de identificare fiscala.........., reprezentat prin.........., in calitate de.........., si furnizorul de bunuri, servicii si lucrari, cod de identificare fiscala.........., reprezentat prin.........., in calitate de.........., suntem de acord cu stingerea obligatiilor de plata si obligatiilor fiscale prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, prin plata acestora de catre unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala in conditiile art. 20 alin. (4) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, dupa cum urmeaza:
1. obligatiile de plata ale unitatii/subdiviziunii administrativ-teritoriale catre furnizorul care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat . . . . . . . . . ., care se cuprind in cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale, in suma de . . . . . . . . . . lei;
2. obligatiile de plata restante ale furnizorului care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat catre furnizorul de bunuri, servicii si lucrari . . . . . . . . . ., in suma totala de . . . . . . . . . . lei*);
3. obligatiile fiscale prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale furnizorului de bunuri, servicii si lucrari care are de incasat sume de la furnizorul care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat, care se sting, in suma de.......... lei*). 
In cazul in care suma achitata va fi diminuata in conditiile art. 20 alin. (17) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala va comunica furnizorului care presteaza serviciul public de producere, transport si distributie a energiei termice in sistem centralizat si furnizorului de bunuri, servicii si lucrari atat suma cu care se diminueaza suma totala reprezentand obligatii de plata de la pct. 1 pe fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritoriala/institutie publica finantata integral din bugetul local, cat si obligatiile fiscale prevazute la art. 1 alin. (5) din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.
Prezentul acord este valabil numai in urmatoarele conditii:
- alocarea de catre Ministerul Finantelor si directiile generale regionale ale finantelor publice/administratiile judetene ale finantelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 97/2021;
- incadrarea sumei din acord in limita sumei alocate;
- este intocmit cu respectarea prevederilor art. 20 alin. (6) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 si, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea platilor restante si datoriilor prevazute la art. 20 alin. (1) lit. a) -c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021 ale unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale si institutiilor publice finantate integral din bugetul local pe destinatiile prevazute la art. 20 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, prevazute in anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.171/2021 pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 20 alin. (3) - (18) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021.
Stingerea obligatiilor fiscale de la pct. 3 se efectueaza de catre organele fiscale centrale potrivit reglementarilor legale in vigoare.
 
 
 
 
Ordonatorul principal de credite,
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . Reprezentantul legal al furnizorului
care presteaza serviciul public de
producere, transport si distributie a
energiei termice in sistem centralizat,
. . . . . . . . . . Reprezentantul legal al furnizorului de
bunuri, servicii si lucrari,
. . . . . . . . . .
*) Sumele inscrise in campurile respective trebuie sa aiba valoare egala.
ANEXA Nr. 7 
Directia Generala Regionala a Finantelor Publice/Administratia Judeteana a Finantelor Publice . . . . . . . . . .
Adresa: . . . . . . . . . .
Telefon/Fax/Adresa de e-mail: . . . . . . . . . .
Nr. . . . . . . . . . ./Data . . . . . . . . . .
 
 
CERERE
privind solicitarea de repartizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2021, conform prevederilor art. 20 alin. (8) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021
In baza prevederilor art. 20 alin. (8) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2021, solicitam repartizarea pentru judetul/municipiul Bucuresti.......... a sumei de.......... mii lei*), reprezentand sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2021, aprobate potrivit aceluiasi articol din acelasi act normativ.
Suma solicitata este rezultata pe baza cererilor depuse de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale, cu respectarea prevederilor art. 20 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021, si analizate de Directia Generala Regionala a Finantelor Publice/Administratia Judeteana a Finantelor Publice...........
Suma de.......... mii lei*) cuprinde suma totala care face obiectul situatiei centralizatoare intocmite in baza prevederilor art. 20 alin. (8) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2021.
Suma de . . . . . . . . . . mii lei*) este diminuata cu suma de . . . . . . . . . . mii lei*) provenita din sume solicitate anterior si nevirate in contul unitatilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale.
 
 
 
 
(Director general/Sef administratie judeteana)
L. S. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
(prenumele si numele)
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
*) Suma se poate inscrie cu doua zecimale.
 
Continutul, designul, structura, precum si materialele PortalCodulFiscal.ro apartin Editurii RENTROP & STRATON si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala. Pentru detalii consultati sectiunea Termeni si conditii.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Studii de caz si articole despre modificari fiscale

Stabilirea din oficiu a TVA datorata de catre persoanele impozabile care aveau obligatia depunerii D311 si care nu si-au indeplinit aceasta obligatie

de Profeanu Laura 11 Mai 2024
ANAF se pregateste sa implementeze noi masuri de monitorizare si impunere din oficiu a TVA pentru contribuabilii care nu isi indeplinesc obligatiile legale privind TVA in perioada in care sunt declarati inactivi sau in perioada in care le este anulat codul de TVA, conform art. 11 alin. 6 si 8 din Codul fiscal. Conform art. 324 alin. 10) lit. a) si b) din Codul fiscal, persoanele impozabile al ...

Modificari importante privind deducerea TVA din facturile emise pe numele salariatilor aflati in deplasare

de Profeanu Laura 27 Apr 2024
In contextul adoptarii generalizate a sistemului e-Factura, Ministerul Finantelor propune eliminarea posibilitatii deducerii TVA din facturile emise pe numele salariatilor aflati in deplasare. In acest sens, un proiect de Hotarare de Guvern  initiat recent de Ministerul Finantelor, propune abrogarea  alineatului  7) de la pct. 69 din Normele metodologice, care prevede ca o ...

Modificari privind ajustarea bazei de impozitare, in vigoare cu 08 martie 2024

de Profeanu Laura 12 Mar 2024
Pe 8 martie 2024, Codul fiscal a fost modificat in privinta ajustarii bazei de impozitare pentru TVA, in contextul reducerilor de pret acordate dupa livrarea bunurilor sau prestarea serviciilor. Aceste schimbari reflecta o incercare de a alinia legislatia fiscala nationala cu cea a Uniunii Europene si jurisprudenta Curtii de Justitie a UE. Inainte de aceasta actualizare, ajustarea bazei de ...
Ian202024

Contract de inchiriere spatiu cu doi coproprietari (soti)

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Ian 2024
Intrebare: Am inchiriat un spatiu si pe contractul de inchiriere apar ambii soti proprietari, cu cota parte de 50%. Prin prisma modificarilor din 2024 privind impozitul cu retinere la sursa, cum ar trebui sa procedez, sa impozitez suma virata lunar si apoi, sa declar la sfarsitul anului in D205 ambii soti, impartind venitul si impozitul la 2? Virarea venitului din chirie il fac intr-un singur cont comunicat ...
Dec082023

Conditii 2024 pentru aplicarea impozitului pe veniturile microintreprinderii

de Alexandru Palaghia valabil la 08 Dec 2023
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca incepand cu anul 2024, pentru a ramane platitor impozit pe venit microintreprindere mai este conditionat de angajarea unei persoane? Cifra de afaceri la sfarsitul anului 2023 este 50,000 euro.
Dec092023

Compensare intre drepturi si obligatii

de Profeanu Laura valabil la 09 Dec 2023
Intrebare: O microintreprindere care aplica sistemul de TVA la incasare doreste sa ofere sub forma de dividende un birou (amenajat ca locuinta) impreuna cu parcarea subterana catre asociatul unic. Biroul a fost achizitionat impreuna cu parcarea subterana in ian. 2022 prin taxare inversa, iar livrarea catre asociat se doreste cu TVA de 5% ca parte a politicii sociale. Pasii pe care dorim sa ii urmam sunt in ...
Vezi toate studiile de caz despre modificari fiscale keyboard_double_arrow_right