Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Organizare casierie pentru fiecare punct de lucru

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
Intrebare: In cazul punctelor de lucru in care sunt evidentiate operatiunile de incasari si plati este obligatorie existenta deciziei pentru numirea casierului sau este suficient ca personalul care deserveste punctul de lucru sa aiba in fisa postului si responsabilitatea intocmirii registrului de casa pentru puntul de lucru. Exista obligativitatea evidentierii in cont de casa analitic pentru fiecare punct de lucru a incasarilor si platilor in balanta de verificare sau este suficient ca aceste operatiuni cu numerar sunt evidentiate in casa centrala pentru toate punctele de lucru in ordinea efectuarii lor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4773

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Nov132024

Emitere chitanta catre persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: O societate cu activitate de comert vinde atat fizic, cat si online. La vanzarea catre persoane fizice incaseaza doar prin banca. La vanzarea catre persoane juridice, in acest caz, poate incasa cu chitanta? In ce conditii poate emite chitanta? Multumesc!
Sep112024

Document emis pentru incasari in numerar

de Amelia Dumitras valabil la 11 Sep 2024
Intrebare: Pentru livrari de bunuri cu amanuntul sau prestari de servicii catre populatie, la incasari folosesc casa de marcat. Pentru livrari de bunuri si prestari de servicii catre societati comerciale incasez numerar cu chitantier cu limitele impuse de legislatie. Este corect?
Sep092024

Bonul fiscal sau chitanta pentru incasarea in numerar de la persoane juridice?

de Profeanu Laura valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Firma platitoare de TVA, presteaza servicii atat catre firme-persoane juridice, cat si catre persoane fizice. Catre persoane fizice se emite bon fiscal iar pentru persoane juridice se emite factura si ca document de incasare se taie chitanta. Cum este corect pentru persoanele juridice sa emita bon fiscal ca si dovada a contravalori incasarii facturii sau chitanta? Pana acum s-a emis chitanta ...
Feb172024

Document incasare vanzari prin aparat vending

de Elena Garofil valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?
Nov022023

Depunere numerar in automatele de incasari in numerar

de Profeanu Laura valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Un SRL incaseaza de la persoane fizice contravaloarea facturilor emise pentru chirie si refacturare cheltuieli de intretinere pentru inchiriere de spatiu. Persoanele fizice platesc prin depunere directa de numerar in contul bancar al societatii, folosind multifunctionalele de depunere numerar (automatele de depunere numerar ale bancii). Se aplica plafoanele de incasare de la persoane fizice ...
Oct182022

Neplatitor de TVA. Bonuri de combustibil sau facturi de combustibil

de Mariana Prejbeanu valabil la 18 Oct 2022
Intrebare: Microintreprindere, neplatitoare de TVA, are bonuri de combustibil cu valoare mai mare de 100 euro. Este obligatorie factura in acest caz sau factura este necesara doar pentru deducerea TVA-ului? Multumesc!