Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2025

Organizarea si efectuarea inventarierii

valabil la 04 Mar 2025
Intrebare:

O microinteprindere are doar 2 angajati dintre care unul este administrator si raspunde de departamentul financiar-contabil.

In vederea efectuarii inventarierii anuale conform legislatiei in vigoare nu putem indeplini criteriile privind constituirea comisiei de inventariere din cel putin 2 persoane presedinte.

Exista un temei legal sau exceptii legale care sa permita efectuarea inventarierii cu o singura persoana sau asociatul/asociatii pot face parte din comisia de inventariere si daca este permisa efectuarea inventarierii cu terte persoane din afara societatii, care este procedura legala in acest caz?

Multumim!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9609

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

03Apr2025

Semnarea situatiilor financiare

de Olga Crevelescu valabil la 03 Apr 2025
Intrebare: Intr-un SRL s-a schimbat actionarul, dar cu drepturi de administrare conform act constitutiv, a ramas si vechiul actionar doar ca acesta nu mai are parti sociale. Intrebare: Poate semna bilantul actionarul vechi?
05Mar2025

Tranzactii intre societati afiliate

de Olga Crevelescu valabil la 05 Mar 2025
Intrebare: Va rog sa ma lamuriti legat de partile afiliate sau legat in urmatoarea situatie: - societatea A nou infintata - microintreprindere - fiul cu parti sociale 50% si 50% terta persoana care va fi angajata cu norma intreaga pentru a respecta conditia de micro. - societatea B - impozit pe profit - mama cu parti sociale 100%, dar unde fiul are CIM cu norma intreaga pe post de manager ...
22Ian2025

Plata administrator nerezident

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Ian 2025
Intrebare: Intrebarea mea este referitoare la administratorul societatii, care este persoana fizica nerezidenta. Se poate face in acest caz un contract de management pentru a putea fi platit? Care ar fi dupa opinia dumneavoastra modalitatea legala pentru a-l plati? Va multumesc!
22Ian2025

Microintreprinderi persoane afiliate, legislatie revizuire coduri CAEN

de Elena Ionescu valabil la 22 Ian 2025
Intrebare: Va rugam sa ne sprijiniti in rezolvarea urmatoarelor 2 situatii: - daca Societatea A (microintreprindere) are unic asociat sotia asociatului din societatea B (platitoare de imp pe profit), aceasta se poate considera ca intreprindere legata si in cazul acesta si societatea A este platitoare de impozit pe profit? - Ce legislatie s-a modificat cu 01.01.2025 astfel incat societatile sa fie ...
13Dec2024

Aplicare impozit pe veniturile microintreprinderilor incepand cu anul 2025

de Elena Ionescu valabil la 13 Dec 2024
Intrebare: Societatea nu a indeplinit conditiile de microintreprindere la 31.12.2022, nu avea salariat, a trecut la impozit pe profit de la 01.01.2023. Daca angajeaza anul acesta, pana la 31.12.2024, poate trece de la 01.01.2025 la impozit pe micro? Multumesc!
13Nov2024

Iesire prin optiune de la TVA

de Gina Popescu valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit micro si TVA la incasare, doreste sa iasa de la TVA. Daca are un leasing in desfasurare, cand trebuie sa faca ajustare de TVA? Cand iese sau cand devine proprietara mijlocului de transport odata cu facturarea ratei reziduale? Dar in cazul unui mobilier de birou (scaune birou) inca neamortizate? Multumesc.