Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 4 Decembrie 2024

Perioada fiscala TVA

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare:


O societate cu obiect de activitate de cazare si restaurant, care primeste de la BOOKING (OLANDA), facturi de comision cazare, este obligata sa treaca de la tva lunar la tva trimestrial? De asemenea, firma a achizitionat din UE consumabile (obiecte de inventar, mic mobilier etc). Aceste achizitii fac necesara trecerea de la tva trimestrial la tva lunar?

Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5520

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Nov132024

Inregistrarea in scopuri de TVA a altor persoane care efectueaza achizitii intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: PFA neplatitor de TVA, fara cod de TVA intracomunitar, efectueaza o achizitie intracomunitara a carei valoare este sub plafon. Pana la finalul anului nu mai are alte achizitii. Furnizorul aplica pe factura TVA 19%. Cum verific ca acesta este inregistrat in regimul OSS? Trebuie depus in acest caz decont de TVA 301 si D390? Multumesc pentru un sfat.
Nov042024

Anulare dobanzi, penalitati si toate accesorii aferente obligatiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024

de Profeanu Laura valabil la 04 Nov 2024
Intrebare: In cazul in care in data de 10.10.2024 am primit pe SPV o decizie de calcul accesorii, iar dobanzile si penalitatile sunt calculate pentru cateva perioade cuprinse intre 27.06.2022 si 26.04.2024, se poate beneficia de aministia fiscala, conform OUG 107/2024?
Oct102024

Achizitie intracomunitara de DEEE-uri

de Gina Popescu valabil la 10 Oct 2024
Intrebare: Suntem o societate care ne ocupam cu vanzare de aparate auditive. Aparatele pentru a functiona au nevoie de baterii si accesorii wireless (incarcatoare)! Bateriile si accesoriile wirelles le achizitionam din Danemarca. Intrebare: Accesoriile wireless se incadreaza in clasa deseurilor electrice si electronice? Societatea trebui sa se inregistreze in Registrul ANPM/AFM? Ce declaratii ...
Oct092024

Defectare imprimanta fiscala. Inregistrare tranzactii in Registrul special

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: S-a defectat imprimanta fiscala la casa de marcat fiscala si nu se mai pot inregistra vanzarile. Intrebarea: care este procedura legala pentru inscrierea in registrul special conform ultimelor modificari, sau o alta modalitate de a intra in legalitate?
Aug022024

Regim tva ingrijiri medicale. Achizitie intracomunitara medicamente

de Vera Constantin valabil la 02 Aug 2024
Intrebare: Multumesc frumos pentru raspuns! Mai revin asupra subiectului cu un aspect, daca sunt clinica/spital (nu vindem medicamente, prestam servicii medicale) atunci NU deduc TVA si nici NU colectez, decat pentru medicamente destinate esteticii (aici deduc si colectez). In rest, societatea noastra livreaza servicii medicale scutite de TVA, iar in acest caz Nu deduc, NU colectez. Rog si opinia dvs. si ...
Aug022024

Achizitie intracomunitara medicamente. Clinica privata

de Vera Constantin valabil la 02 Aug 2024
Intrebare: Suntem clinica privata si spital si dorim sa achizitionam medicamente din UE, respectiv Ungaria, noi suntem platitori de TVA, iar societatea din HU la fel, dar fiind medicamente le factureaza fara TVA. Cum inregistrez factura? Cum ma raportez statului roman? Trebuie sa platesc tva pentru aceasta factura? Cum prevede Codul fiscal? Rog raspuns urgent, multumesc.