Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

PFA. Servicii financiar-contabile si servicii specializate in resurse umane si salarizare. Conditii de prestare a serviciilor

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 20 Aug 2022

Intrebare:
O persoana juridica AP incheie un contract de prestarii servicii cu o Persoana Fizica Autorizata PFA.
PFA are urmatoarele activitati desfasurate in afara sediului social si a sediilor secundare conform codificarii Ordin 337/2007 de mai jos:
6832 - Administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract
7410 - Activitati de design specializat
4789 - Comert cu amanuntul prin standuri, chioscuri si piete al altor produse
7420 - Activitati fotografice
Obiectul contractului semnat intre AP si PFA este conform COD CAEN 6382.
Mentionez faptul ca PFA nu este inregistrata ca fiind platitoare de taxe si impozite salariale in prezent in baza de date a ANAF-ului, deci nu are salariati angajati in schimb PFA are certificat de atestare administrator.
Avand in vedere conditiile prezentate mai sus poate PFA sa presteze urmatoarele servicii pentru AP
1. servicii financiar contabile (tinere evidenta contabila in partida simpla, reprezentare ANAF pentru depunere declaratii fiscale)
2. servicii specializate in resurse umane si salarizare (aici ma refer daca PFA poate fi imputernicita sa reprezinte AP in relatia cu ITM, sa opereze in Revisal, sa intocmeasca stat de plata, sa faca angajari de personal pentru AP?
Daca nu poate PFA sa faca aceste servicii din punct de vedere legal (pentru ca nu are personal salarizat si nici coduri CAEN, el poate la randul lui sa externalizeze si sa faca contracte cu alte firme care au coduri CAEN ce permit legal sa faca aceste activitati si au personal calificat de exemplu expert in legislatia muncii pentru ITM si operare in Revisal cu acordul scris al reprezentantului legal al AP ?

Tip societate: P.F.A.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6382

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Oct192024

Situatii financiare lichidare. Data de intocmire

de Mariana Prejbeanu valabil la 19 Oct 2024
Intrebare: O societate a intocmit AGA privind dizovarea incepand cu 05.08. Primeste rezolutia de la ONRC in 19.08.2024. In ce termen se depun situatiile financiare si cu ce perioade? Ce documente se ataseaza?
Oct102024

Achizitie intracomunitara de DEEE-uri

de Gina Popescu valabil la 10 Oct 2024
Intrebare: Suntem o societate care ne ocupam cu vanzare de aparate auditive. Aparatele pentru a functiona au nevoie de baterii si accesorii wireless (incarcatoare)! Bateriile si accesoriile wirelles le achizitionam din Danemarca. Intrebare: Accesoriile wireless se incadreaza in clasa deseurilor electrice si electronice? Societatea trebui sa se inregistreze in Registrul ANPM/AFM? Ce declaratii ...
Oct012024

Obligatii cu privire la informarea cumparatorilor in momentul punerii in vanzare a DEEE

de Profeanu Laura valabil la 01 Oct 2024
Intrebare: In anul 2023, cand societatea era platitoare de impozit pe venit, s-a primit factura de gestionare DEEE cu taxa de timbru pentru achizitia unor echipamente electronice, din afara tarii, folosite mai departe spre vanzare. Factura a fost inregistrata pe 4474, iar la vanzarea fiecarui echipament se constituia cheltuiala din 4474 si se evidentia taxa de timbru pe factura emisa catre client. Din ...
Sep302024

Codificarea SAF-T pentru persoana impozabila neinregistrata in scopuri de TVA

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Sep 2024
Intrebare: In detalierea la nivel de factura in declaratia SAF-T pe coloana de Tax Type (300) si Tax Code (308xxx), ce se completeaza pentru societatile care nu sunt platitoare de TVA? Avem lunar cate o factura de servicii din Canada pe care o declaram in D301 rd 4. Presupun ca pentru aceasta factura in SAFT la Tax Type trebuie sa trecem 301, dar la restul de facturi din tara ce se trece pe Tax Type? ...
Sep172024

Tratament fiscal inchiriere autoturism

de Elena Ionescu valabil la 17 Sep 2024
Intrebare: Firma vrea sa achizitioneze un autoturism si sa-l inchirieze actionarului unic. Ce implicatii are aceasta speta din punct de vedere al TVA si al cheltuielilor de intretinere? Trebuie de asemenea, sa isi ia cod CAEN de inchiriere? Multumesc.
Aug272024

Tratament sume inregistrate in contul 473

de Profeanu Laura valabil la 27 Aug 2024
Intrebare: Cum inchidem sumele ramase in contul "473" pe care nu le-am clarificat in termenul prevazut de lege de cel mult trei luni de la data constatarii. Multumesc!