Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Ianuarie 2025

Plata racordare in numele OSD, inregistrari contabile.

valabil la 12 Apr 2021
Intrebare:
Avand in vedere Ordinul ANRE nr. 18/2021 privind procedura de racordare la sistemul de distributie gaze naturale, referitor la "Art. 21. - (2) In situatia in care activitatile prevazute la alin. (1) sunt finantate de solicitant, cheltuielile necesare racordarii se ramburseaza de catre OSD in transe anuale egale, intr-un interval de 5 ani de la punerea in functiune a instalatiei de utilizare a gazelor naturale".
 
Solicitam clarificari referitoare la:
 
1. Cum putem inregistra aceste venituri (tarifele de racordare incasate de la viitorii clienti) pentru a nu influenta veniturile, respectiv TVA?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4334

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Avansuri

Dec192024

Suma incasata suplimentar

de Anastasia Bogaciuc valabil la 19 Dec 2024
Intrebare: Firma cu TVA la incasare la data de 31.10.2024 a clientul X are sold de 1000 lei. In data de 20.11.2024 incaseaza de la clientul X suma de 1.200 lei. Pana la data depunerii decontului de tva pe luna 11 nu se rezolva problema cu suma incasata mai mult. Care sunt inregistrarile contabile, ce se declara in D300 (tva incasare)?
Oct112024

Declarare facturi pentru incasari de avansuri pentru livrari intracomunitare de bunuri sau prestari de servicii

de Profeanu Laura valabil la 11 Oct 2024
Intrebare: Lunar emitem facturi de avansuri de bunuri sau avansuri de servicii pe care urmeaza sa le livram/efectuam, catre clienti intracomunitari. In ce declaratii avem obligatia sa le raportam?
Oct102024

Tratamentul fiscal al avansurilor incasate de agentiile de turism

de Alexandru Palaghia valabil la 10 Oct 2024
Intrebare: Agentie turism - declarare avansuri. Suntem agentie de turism si aplicam din punct de vedere fiscal art. 311 din Codul fiscal - regimul marjei. In luna august 2024 se incaseaza de la o persoana fizica/persoana juridica un avans care se factureaza fara TVA. 4111=419 1200 lei 5311/5121=4111 1200 lei In luna septembrie se primesc facturile de la furnizori si se emite factura finala ...
Aug182024

Declarare si plata TVA factura de avans achizitie intracomunitara de catre un neplatitor de TVA

de Gina Popescu valabil la 18 Aug 2024
Intrebare: Un ONG a achitat doua avansuri pentru achizitia unei autoutilitare medicale dotate cu echipament medical de la o societate platitoare de TVA din UE. Obligatia platii TVA este pe baza declaratiei speciale de TVA 301, pana la data de 25 ale lunii urmatoare efectuarii achizitiei intracomunitare, nu la plata avansurilor?
Feb202024

Tratamentul fiscal al imprumuturilor acordate salariatilor

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Feb 2024
Intrebare: Un angajat solicita angajatorului acordarea unei sume in avans (dublul salariului lunar). Aceasta suma va fi restituita lunar din salar aprox. 1/4 pe o perioada de 6 luni. Poate fi considerata aceasta suma ca fiind un imprumut daca nu se acorda repetitiv? Din punct de vedere fiscal societatea are vreun risc daca acorda angajatului avansul solicitat? Dar in cazul in care acorda salariatului avans ...
Feb152024

Cota TVA la incasare avans diferita de cota TVA la livrare, obligatia regularizarii cotei la livrare

de Amelia Dumitras valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: Pentru facturarea unei sume ca avans de plata intr-un contract de vanzare-cumparare de produse care au TVA 9%, se factureaza avansul cu TVA 9% cum vor avea produsele livrate sau cu TVA 19%?