Prescriere creante, stopare calculare majorari de intarziere
Suntem un operator regional de servicii publice de alimentare cu apa si canalizare. In baza de date privind clientii exista sume ramase neincasate, desi contractele respective au fost inchise si nu mai exista relatie contractuala. Chiar si in aceasta situatie, operatorul are obligatia de a calcula si inregistra majorari de intarziere pana cand se atinge nivelul debitului principal?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!