Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 5 Februarie 2025

Pretul de achizitie si valoarea in vama bunuri importate

valabil la 23 Ian 2025
Intrebare:

Societatea noastra achizitioneaza marfa din import. In pretul de achizitie al marfurilor intra pretul de achizitie de pe factura furnizorului extern plus taxele vamale plus transportul maritim. Acestea stau la baza inregistrarii declaratiei vamale de import la care achitam in vama tva.

Exista cadrul legal sau in ce conditii putem introduce in pretul de achizitie al marfii si alte cheltuieli cum ar fi: cheltuieli cu taxele portuare, manipularea marfii in vama, costul transportului de la vama pana la punctul de lucru al nostru? Pentru aceste costuri primim facturi de la furnizori din Romania cu tva pe care le operam direct pe cheltuieli.

Multumim pentru suport.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4673

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Ian262025

Monografie achizitie si livrare intracomunitara paleti

de Gina Popescu valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Societatea livreaza produsele de mobilier ambalate in cutii de carton si apoi paletizate. Clientul pune la dispozitia noastra contra cost paletii. Emite factura fiscala pentru paleti, iar la livrare se trec paletii pe factura cu acelasi pret. Clientul este membru UE, deci avem achizitie, respectiv livrare intracomunitara. Va rog sa ne ajutati cu o monografie contabila.
Oct242024

Obligatiile fiscale pentru importul efectuat in alt stat membru

de Alexandru Palaghia valabil la 24 Oct 2024
Intrebare: Un SRL din RO face import din China, dar doreste (din considerente - reducere costuri logistice) ca marfa sa o importe in Grecia, urmand ca aceasta sa fie vanduta pe teritoriul acestei tari. Nu se doreste deschiderea unei entitati juridice acolo, ci doar un punct de lucru. Pentru acest lucru trebuie obtinut VAT de GR? Va rugam sa ne precizati ce taxe trebuie declarate acolo, daca trebuie ...
Sep122024

Achizitie intracomunitara de la persoana fizica din Italia

de Profeanu Laura valabil la 12 Sep 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza de la o persoana fizica din Italia niste cartuse speciale pentru anumite imprimante. Coletul este preluat de o firma de curierat externa si adus in Romania. Aici ei fac un borderou de achizitie si un NIR. Ei mentioneaza ca exista o directiva la nivel european care le permite astfel de achizitii. Este legala o asemenea operatiune? Daca da, ce obligatii declarative ...
Apr122024

Achizitie intracomunitara cu ambalaje

de Olga Crevelescu valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Am achizitii intracomunitare de echipamente, cu livrare directa la clientul meu din RO. In foarte multe cazuri aceste echipamente vin ambalate pe paleti, paleti care raman la locul livrarii marfii. Paletii sunt specificati pe factura sau pe nota de transport a furnizorului extern cu valoare sau fara (se specifica doar modul de ambalare). Cum ar trebui sa evidentiem acesti paleti?
Ian172024

Export invalidat. Stornare bunuri neajunse la destinatie

de Otilia Roman valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: S-a facut un export cu vama la Iasi. Marfa a ajuns in Polonia si s-a intors pentru ca am facut o cerere de anulare a exportului. Vama nu a anulat declaratia vamala, in schimb dupa 150 de zile, ne-au invalidat exportul. Intrebare: Deoarece exportul este invalidat si nu anulat, nu vom avea DVI, deci nu stim in ce baza sa facem factura storno. Cum repunem marfa pe stoc? In ce baza facem storno? ...
Nov032023

Posibilitatea vanzarii sub costul de achizitie a stocului de marfuri greu vandabile, tehnici comerciale de vanzare

de Amelia Dumitras valabil la 03 Nov 2023
Intrebare: Firma platitoare de TVA si impozit pe profit, detine un stoc vechi, nevandabil, mai vechi de 3 ani. Exista posibilitatea vanzarii acestuia mult sub pretul de achizitie?