Procedura privind eliminarea si casarea documentelor financiar contabile
Raspuns oferit deAmelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
valabil la 02 Aug 2023
Intrebare: O societate comerciala, cu activitate din 1995, doreste sa caseze documentele din gestiune si financiar contabile aferente perioadei 1995-2017, prin predare la un centru de colectare hartii si cartoane. Intrebare: Este corect? Care este procedura legala de casare a acestora documente, fara costuri suplimentare? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Documente
Sep112024
Document emis pentru incasari in numerar
de
Amelia Dumitras
valabil la 11 Sep 2024
Intrebare:
Pentru livrari de bunuri cu amanuntul sau prestari de servicii catre populatie, la incasari folosesc casa de marcat. Pentru livrari de bunuri si prestari de servicii catre societati comerciale incasez numerar cu chitantier cu limitele impuse de legislatie. Este corect?
Sep092024
Bonul fiscal sau chitanta pentru incasarea in numerar de la persoane juridice?
de
Profeanu Laura
valabil la 09 Sep 2024
Intrebare:
Firma platitoare de TVA, presteaza servicii atat catre firme-persoane juridice, cat si catre persoane fizice. Catre persoane fizice se emite bon fiscal iar pentru persoane juridice se emite factura si ca document de incasare se taie chitanta. Cum este corect pentru persoanele juridice sa emita bon fiscal ca si dovada a contravalori incasarii facturii sau chitanta? Pana acum s-a emis chitanta ...
Iul142024
Documente contabile si fiscale pentru deducerea TVA si a cheltuielilor de exploatare camion
de
Amelia Dumitras
valabil la 14 Iul 2024
Intrebare: Ce documente sunt necesare pentru a deduce cheltuielile cu combustibilul si reparatiile unui camion utilizat in cadrul activitatii economice a societatii?
Iun142024
Mod de completare declaratie trezorerie
de
Vera Constantin
valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: Cum se completeaza corect declaratie de trezorerie la ONG pentru ca nu cere toate cheltuielile din balanta, sunt alte cheltuieli puse la cheltuieli terti?
Apr062024
Pastrare si arhivare documente
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Ne mutam - ce pastram si ce arhivam? Ce se poate arhiva si dupa cat timp? Multumesc.
Feb172024
Document incasare vanzari prin aparat vending
de
Elena Garofil
valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?