Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Septembrie 2024

Refacturare cheltuieli. Tratament fiscal-contabil

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
valabil la 26 Aug 2024

Intrebare:


Avem mai multe lucrari in care vom subcontracta. Totusi, noi vom achizitiona materiale (obtinand, in baza colaborarilor anterioare preturi mai avantajoase) pe care le vom trimite direct catre subcontractori pentru a fi puse in opera.

In prezent, cheltuielile cu inchirierea anumitor utilaje si alte tipuri de cheltuieli, daca stim ca vor fi refacturate, le contabilizam in 461, facand uz de normele de aplicare a art.286 CF. Insa, cum facem cu aceste materiale pe care, de altfel, le refacturam? Am putea folosi tot 461?

Vedeti oportun sa le evidentiem in contul de materiale aflate in prelucrare la terti (351), dar nu avem procedura pentru descarcare si cred ca managementul nu doreste sa mai raspunda pentru niste materiale pe care nu le gestionam.

Sau autorizam codul CAEN de vanzare cu amanuntul, achizitionam si facturam catre subcontractor aplicand si adaosul comercial? Daca totusi, vom extinde aceasta procedura, am putea avea probleme la un control in relatia cu societatile afiliate, avand in vedere ca vom aplica un adaos comercial deosebit de mic?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Constructii

Sep112024

Incadrare hala conform catalog mijloace fixe

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Sep 2024
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti daca o hala pentru depozitare marfa la o societate cu cod CAEN 4690 se incadreaza la clasa 1.1 Constructii industriale sau 1.5 Constructii pentru afaceri, comert, depozitare. Care este deosebirea dintre ele?
Aug162024

Achizitie imobilizari. Avans preluat prin cesiune. Facturi de regularizare. Inregistrari in contabilitatea cumparatorului

de Constanta Popa valabil la 16 Aug 2024
Intrebare: Societatea M - Administrator, asociat unic Militaru Laurentiu Societatea Y - Administrator, asociat unic Militaru Laurentiu Societatea C - Furnizor de imobilizari Societatea Y plateste in perioada ianuarie - mai facturi de avans in valoare de 34.000 lei pentru achizitie doua imobile (apartamente teren), catre societatea C. Administratorul nu mai doreste achizionarea imobilelor pe ...
Mai302024

Vanzare constructie intre firme

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Mai 2024
Intrebare: O societate X doreste sa dea din patrimoniu o constructie societatii y unde este administrator si asociat fiica societatii X. 1. Ce modalitate se poate aplica pentru a nu implica foarte mari costuri? 2. Cladirea din X este reevaluata pentru impozitare la Primarie, fapt pentru care are o valoare foarte mare si se afla in patrimoniu de 10 ani. 3. Se poate vinde la valoarea neta sau reevaluata ii ...
Mai252024

Renuntarea imprumutului efectuat intre doua societati

de Mariana Prejbeanu valabil la 25 Mai 2024
Intrebare: Administratorul a doua societati comerciale a imprumutat firma x din firma y cu o suma de 500.000 lei. Poate renunta la aceasta suma fara sa aiba implicatii fiscale?
Apr302024

Scoatere din evidenta teren reevaluat

de Profeanu Laura valabil la 30 Apr 2024
Intrebare: O societate in anul 2019 a achizitionat un teren pret achizitie 4 736 830 lei, in anul 2020 terenul s-a reevaluat la suma de 7 110 000 lei, la 31.12.2020 s-a inregistrat pe 105 rezerve din reevaluare suma de 2 373 170 lei. In anul 2023 s-a reluat o parte din teren, respectiv suma de 1 500 000 lei in costul unui ansamblu de locuinte, care va urma sa fie vandut treptat sub forma de apartamente. ...
Apr192024

Calcul cost apartamente. Dezvoltator imobiliar

de Vera Constantin valabil la 19 Apr 2024
Intrebare: O societate platitoare de TVA si impozit pe profit achizitioneaza un teren construibil in care a fost inregistrat in contabilitate in contul 371. Prin achizitia acestui teren se hotaraste ridicarea unui bloc de locuinte in vederea vanzarii pentru care se achizitioneaza materialele necesare pe societate, iar manopera este efectuata de o alta societate in baza unui contract de antrepriza. ...