Registrul Inventar PFA
Raspuns oferit deProfeanu Laura
Consultant fiscal
valabil la 15 Iun 2023
Intrebare: Care este modalitatea de completare a registrului inventar pentru un PFA si care este formularul actual? Am intalnit mai multe opinii. Se completeaza in fiecare an un formular cu valorile la 31.12.22 pentru active (stocuri materiale?, obiecte de inventar, imobilizari...). Se completeaza de la inceputul activitatii in ordinea cronologica pentru obiecte de inventar si imobilizari. La data iesirii din evidenta se completeaza datele de iesire pentru pozitia respectiva? Daca este asa, cum se completeaza o pozitie pentru o imobilizare amortizabila? Imi puteti da un exemplu? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Documente
Oct172024
Mijloc de transport utilizat pentru marfuri vandute si colet expediat personal
de
Amelia Dumitras
valabil la 17 Oct 2024
Intrebare:
Administratorul companiei doreste sa trimita un colet personal catre cineva de la o alta companie din grup (situata in afara Romaniei, intr-o tara membra UE) si doreste sa foloseasca pentru asta un camion cu marfa vanduta de noi catre acea companie din grup. Pentru bunurile vandute de noi compania emite factura si obtine cod UIT. Transportatorul este o companie romaneasca de transport ...
Aug172024
Raspunderea contabilului dupa incetarea contractului
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 17 Aug 2024
Intrebare:
Societatea a fost vanduta in ianuarie 2023, in prezent contabila de la vremea respectiva primeste solicitare de la ANAF pentru a preda documente de verificare pentru acea societate, ea in prezent nu colaboreaza cu acea societate, dansa este obligata prin lege sa predea actele din baza de date?
Iul042024
Documentul justificativ pentru plata salariilor
de
Alexandru Palaghia
valabil la 04 Iul 2024
Intrebare: Microintreprindere, impozit 1%, doi salariati, raportare trimestriala. In luna mai un salariat a primit salariul cash. S-a intocmit dipozitia de plata de catre contabilitate, dar nu a fost semnata de administrator si nici de salariat (nici statul de plata nu a fost semnat). Faptic salariatul a primit banii. Mentionez ca acum firma este suspendata, nu mai are salariati si administratorul este ...
Iun202024
Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
de
Profeanu Laura
valabil la 20 Iun 2024
Intrebare: 1. Daca intra la exceptii sau are obligatia de a achizitiona casa de marcat un PFA cod CAEN 6820 inchiriere; acesta emite 2 facturi lunar catre alte 2 PFA. Nu este obligatoriu in cazul in care se vor incasa prin banca? Sau se pot incasa cu chitanta? Mentionez ca valoarea acestora este sub 1000 lei. 2. ONG - este obligat sa achizitioneze casa de marcat sau doar pentru activitatiile economice? ...
Iun062024
Modele documente justificative
de
Ionut Jinga
valabil la 06 Iun 2024
Intrebare: Decont deplasare interna si decont deplasare externa, documente justificative, model ordin de deplasare.
Mai162024
Raportul zilnic Z emis de catre AMEF-uri
de
Alexandru Palaghia
valabil la 16 Mai 2024
Intrebare: Referitor la casele de marcat: Zilnic, in jurul orei 12, se ridica de la punctele fixe banii in vederea depunerii la banca, de catre un angajat al firmei. Intre ora 14 si 15 la depozitul central se totalizeaza incasarile de la toate punctele de vanzare si se ridica in acest interval, tot zilnic, de catre firma de colectare numerar, care ii depune la banca a doua zi.Tot la depozitul central se ...