Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Regularizare situatie active vandute fara documente

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 07 Ian 2022

Intrebare: Situatia de fapt: am preluat evidenta contabila a unei societati, analizand situatia activelor am aflat ca administratorul a vandut de-a lungul timpului o parte din aceste active ca deseu fier, insa fara intocmirea documentelor justificative. Acum doreste descarcarea din gestiune a acestor active, casarea acestora si valorificarea deseurilor rezultate. Aceste active nu se mai regasesc in patrimoniul societatii, in concret discutam de o descarcare fictiva. Practic in locul deseurilor rezultate se doreste predarea altor bunuri sub forma deseurilor de fier. Persoana insarcinata cu realizarea evidentei contabile refuza acest lucru, este hartuita zilnic...Cum ar trebui sa procedeze?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2030

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozite si Taxe

Iul212024

Formalitati ulterioare ONRC in cazul schimbarii sediului social

de Ela Dumitra valabil la 21 Iul 2024
Intrebare: O firma care avea sediul social in Bucuresti, isi muta sediul social in Ilfov. Schimbarea sediului s-a facut la Registrul Comertului, ce declaratii mai trebuie depuse, autorizatii refacute si alte documente necesare in cazul schimbarii sediului social?
Iul192024

Depunere online D060 inregistrare sediu secundar

de Ela Dumitra valabil la 19 Iul 2024
Intrebare: Suntem o companie din Satu Mare, inregistrata ca Mari Contribuabili, am deschis un sediu secundar la Cluj-Napoca, formalitatile la Registrul Comertului s-au realizat, cum se procedeaza pentru inregistrarea la ANAF, formularul 060 se poate depune online sau este necesara prezenta fizica la Directia Regionala Cluj? Ce documente sunt necesare pentru inregistrarea sediului secundar la ANAF?
Apr112024

Broker de deseuri. Fond mediu

de Irina Dumitrescu valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Daca un broker de deseuri (comert fara posesie), vinde pentru prima data in Romania deseuri aduse din Ungaria, cine plateste fond mediu 2%?
Oct072023

Campanie promotionala. Documente justificative

de Ionut Jinga valabil la 07 Oct 2023
Intrebare: Firma platitoare de impozit profit si de TVA. Societatea noastra vinde pe baza de comanda. Nu avem contracte intocmite cu clientii. In comanda sunt mentionate conditiile comerciale. Societatea doreste sa organizeze o campanie: la un anumit volum de produse achizitionate se va primi X% discount. Acest discount va fi acordat sub forma unei facturi de discount. Campania va fi publica, va aparea pe ...
Iul082023

Flux si contabilizare ambalaje

de Costin A. Istrate valabil la 08 Iul 2023
Intrebare: Societatea noastra cumpara/receptioneaza materie prima, pe paleti de lemn, din Franta. Pe CMR si factura de materie prima, in zona Alte informatii, este trecut numarul paletilor, nu si valoarea acestora. Acum, firma din Romania doreste sa returneze paletii firmei din Franta cu facturarea transportului suportat de firma noastra (din Romania). Ne puteti prezenta un flux logistic, inregistrarile in ...
Iun182023

Tratament fiscal activitati de teambuilding

de Ela Dumitra valabil la 18 Iun 2023
Intrebare: Societatea noastra a organizat intr-un weekend teambuilding pentru cei 25 angajati ai sai cu program stabilit cu activitati de a spori coeziunea echipei, si cateva activitati de timp liber, cheltuielile au fost cu diverse materiale necesare pentru jocurile de echipa, cazare masa si bautura in timpul meselor. Daca societatea nu deduce nici o cheltuiala la calculul impozitului pe profit si nu ...