Reguli generale privind arhivarea documentelor justificative la punctele de lucru si la sediul social
Societatea noastra detine mai multe puncte de lucru in tara. La aceste puncte de lucru se pastreaza documentele emise si anume: registre de casa cu documentele anexe (dispozitii de plata pt avans decont angajati, z-ul de la casa de marcat si foaia de varsamant cu depunerea banilor la banca), facturi emise, avize de iesire a marfii catre alte puncte de lucru si receptii de la alte puncte de lucru. restul documentelor - facturi de achizitie se trimit la sediul societatii lunar.
Intrebarea noastra este daca aceste documente se pot pastra la punctul de lucru pe perioada nedeterminata sau periodic ar trebui trimise la sediul societatii?
Multumim mult pentru suport.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!