Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 5 Februarie 2025

Relocare rafturi industriale. Incadrare mijloace fixe

Intrebare:

Societatea a demontat rafturile dintr-o locatie (depozit Bucuresti) si le-a mutat la o alta locatie (depozit Brasov). Rafturile sunt deja amortizate. Costul pentru montarea acestora in noua locatie, este in valoare de 5645 euro.



1. In locatia din Brasov societatea avea deja montate rafturi (pe 2 niveluri), dar acestea vor fi inlocuite cu cele transferate de la depozitul din Bucuresti, deoarece acestea sunt mai rezistente. Avand in vedere ca acestea sunt mai rezistente si vom putea pune marfa mai grea, putem considera ca aceste rafturi aduc un beneficiu economic mai mare decat cele vechi si astfel sa putem imparti costul cu montajul pe o durata mai mare? ->Sau nu ne putem folosi de acest motiv pentru ca ele deja existau in societate si doar au fost mutate dintr-o locatie in alta? ->Daca da, putem sa impartim acest cost pe durata ramasa a contractului cu chiria depozitului din Brasov (36 luni)?



2. O alta varianta ar fi sa le montam pe 4 niveluri pentru a avea numarul maxim de paleti depozitati si astfel sa obtinem beneficii economice viitoare prin dezvoltarea afacerii (in prezent rafturile existente sunt montate pe 2 niveluri) si astfel ele ar ajunge pana la inaltimea de 7 7,5 m dar acest caz, pentru ca depasesc limita (inaltimea de 6 m), este nevoie de instalatie pentru detectie fum (materiale, manopera, montaj) reautorizare ISU costul fiind de 25.000 euro. Avand in vedere ca instalatia pentru detectia fumului se amortizeaza pe o durata de minim 12 ani (conform catalog mijloace fixe - cod 3.3.4.) ar fi o problema dpdv fiscal sa o amortizam pe 3 ani (durata ramasa a contractului de chirie)? Sau ar trebui sa o amortizam pe 12 ani si in cazul in care nu vom prelungi chiria depozitului, aceasta diferenta ramasa neamortizata va reprezenta cost in ultima luna de contract? Putem include si costul cu reautorizarea ISU in valoarea instalatiei pentru detectia fumului, astfel incat sa il putem imparti pe durata pe care vom amortiza si instalatia?



Ne puteti ajuta cu baza legala aferenta raspunsului dvs?



Multumim anticipat pentru raspuns.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

Feb042025

Incadrarea matritelor in Catalogul mijloacelor fixe. Scutire de impozit pe profitul reinvestit

de Profeanu Laura valabil la 04 Feb 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu incadrarea in Catalogul mijloacelor fixe a unor matrite modulare utilizate in constructia unor conducte de beton. Pot beneficia aceste matrite de scutirea de impozit pe profitul reinvestit? Multumim!
Ian312025

Recuperare cheltuieli investitii pentru un activ existent

de Elena Ionescu valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: Am achizitionat 5 usi de acces din tamplarie aluminiu cu geam termopan pentru complexul comercial pe care il detinem. Valoarea totala a facturii este de 41.183 lei, din devizul atasat facturii fiecare usa depaseste 10.000 lei. Pot fi incadrate aceste usi ca mijloace fixe cod de clasificare 3.3.1sau alt cod? Poate fi majorata valoarea cladirii? Pot fi trecute pe cheltuieli?
Ian282025

Regimul contabil si tratamentul fiscal al lipsurilor la inventariere

de Alexandru Palaghia valabil la 28 Ian 2025
Intrebare: La inventarul din anul 2024 a fost constatata lipsa unui laptop (mijloc fix) cu data PIF=06/07/2011, complet amortizat, avand valoarea de inventar de 3098 lei. Salariatul, care il avea in gestiune, a fost de acord cu plata sumei de 800 lei, reprezentand valoarea de inlocuire estimata de comisia de inventar. A justificat lipsa laptopului prin faptul ca i-a fost furat. Pe acest laptop a fost ...
Nov012024

Recunoasterea investitiilor

de Alexandru Palaghia valabil la 01 Nov 2024
Intrebare: In luna acesta (Octombrie) s-a reparat gardul de la sediul firmei, valoarea contabila a acestuia a fost de 9332,90 lei conform ultimei reevaluari din decembrie 2012. Reevalualare care s-a inregistrat si in contabilitate, durata de utilizare a gardului a fost de 20 ani, amortizat complet in septembrie 2023. Factura din 04.10.2024 este de 29857,80 lei, conform situatiei de lucrari. ...
Oct282024

Vanzare autoturism neamortizat complet

de Gina Popescu valabil la 28 Oct 2024
Intrebare: Avem un autoturism din care a ramas de amortizat valoarea de 50.000 lei. Autoturismul se vinde cu 10.000 lei. Societatea este platitoare de impozit pe profit. Diferenta de 40.000 lei (intre valoarea autoturismului ramasa neamortizata si valoarea de vanzare) este cheltuiala deductibila sau nedeductibila la calculul impozitului pe profit? Multumesc!
Oct242024

Achizitie mijloc fix cu montaj ulterior

de Gina Popescu valabil la 24 Oct 2024
Intrebare: Societatea noastra a achizitionat o macara pentru inlesnirea procesului de productie. Furnizorul a emis factura de achizitie dar macaraua nu poate fi data in folosinta imediat, ci dupa montaj si dupa primirea autorizatiilor de functionare. Mentionez ca procesul de autorizare/ iscirizare este de durata. Cum trebuie sa tratam din punct de vedere fiscal aceasta achizitie, din momentul ...