Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Aprilie 2025

Relocare rafturi industriale. Incadrare mijloace fixe

Intrebare:

Societatea a demontat rafturile dintr-o locatie (depozit Bucuresti) si le-a mutat la o alta locatie (depozit Brasov). Rafturile sunt deja amortizate. Costul pentru montarea acestora in noua locatie, este in valoare de 5645 euro.



1. In locatia din Brasov societatea avea deja montate rafturi (pe 2 niveluri), dar acestea vor fi inlocuite cu cele transferate de la depozitul din Bucuresti, deoarece acestea sunt mai rezistente. Avand in vedere ca acestea sunt mai rezistente si vom putea pune marfa mai grea, putem considera ca aceste rafturi aduc un beneficiu economic mai mare decat cele vechi si astfel sa putem imparti costul cu montajul pe o durata mai mare? ->Sau nu ne putem folosi de acest motiv pentru ca ele deja existau in societate si doar au fost mutate dintr-o locatie in alta? ->Daca da, putem sa impartim acest cost pe durata ramasa a contractului cu chiria depozitului din Brasov (36 luni)?



2. O alta varianta ar fi sa le montam pe 4 niveluri pentru a avea numarul maxim de paleti depozitati si astfel sa obtinem beneficii economice viitoare prin dezvoltarea afacerii (in prezent rafturile existente sunt montate pe 2 niveluri) si astfel ele ar ajunge pana la inaltimea de 7 7,5 m dar acest caz, pentru ca depasesc limita (inaltimea de 6 m), este nevoie de instalatie pentru detectie fum (materiale, manopera, montaj) reautorizare ISU costul fiind de 25.000 euro. Avand in vedere ca instalatia pentru detectia fumului se amortizeaza pe o durata de minim 12 ani (conform catalog mijloace fixe - cod 3.3.4.) ar fi o problema dpdv fiscal sa o amortizam pe 3 ani (durata ramasa a contractului de chirie)? Sau ar trebui sa o amortizam pe 12 ani si in cazul in care nu vom prelungi chiria depozitului, aceasta diferenta ramasa neamortizata va reprezenta cost in ultima luna de contract? Putem include si costul cu reautorizarea ISU in valoarea instalatiei pentru detectia fumului, astfel incat sa il putem imparti pe durata pe care vom amortiza si instalatia?



Ne puteti ajuta cu baza legala aferenta raspunsului dvs?



Multumim anticipat pentru raspuns.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

05Apr2025

Deductibilitate cheltuieli amenajare spatiu in vederea inchirierii

de Gina Popescu valabil la 05 Apr 2025
Intrebare: In cazul in care societatea are in proprietate un apartament, care la momentul actual nu este folosit pentru activitatea economica a societatii, si nu e nici inchiriat, dar s-au cumparat diverse bunuri, mobila, accesorii, pentru o amenajare a lui, cu intentia de-a se inchiria. Intrebarea mea este daca pentru mobilierul achizitionat, lustrele, covoarele, se poate deduce tva, si se poate calcula ...
27Mar2025

Persoana impozabila in cazul impozitului pe constructiile concesionate de la UAT

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Mar 2025
Intrebare: Cine este obligat sa faca reevaluarea mijloacelor fixe in scop fiscal, la un interval de 5 ani, proprietarul sau operatorul care le are in administrare, fiindu-i concesionate prin protocol la predarea serviciului de catre UAT-uri ?
14Feb2025

Casare mijloace fixe neamortizate integral

de Gina Popescu valabil la 14 Feb 2025
Intrebare: O societate comerciala beneficiara unui proiect POCU (2018), a achizitionat diverse bunuri, care pana la 31.12.2024 nu au fost amortizate integral. Bunurile sunt casate, la inventarul din luna dec 2024, fiind uzate fizic si moral. Intrebare: - care este tratamentul fiscal pentru valoarea neamortizata, a bunurilor achizitionate in proiect?
09Feb2025

Neplatitor TVA. Eroare contabila

de Mariana Prejbeanu valabil la 09 Feb 2025
Intrebare: Societate neinregistrata tva, impozit profit din 2024. Are doua leasing-uri. Unul din 2021, celalalt din 2022. In contract apare valoarea - tip pret cu taxe, fara TVA (50971 RON). La al doilea leasing la fel, valoare in ron, cu taxe si fara tva. Am gresit cand am inregistrat la rubrica imobilizari, trecand 2133.x = 167 50971 lei, neluand in calcul ca firma de leasing este platitoare de tva. ...
06Feb2025

Mijloace fixe in conservare. Inchidere activitate societate

de Vera Constantin valabil la 06 Feb 2025
Intrebare: Fabrica a anuntat ca va mai avea productie pana la sfarsitul lunii martie 2025 dupa care se doreste inchiderea acesteia. Dorim sa aflam ce trebuie facut in privinta mijloacelor fixe utilizate in productie precum si a halei industriale pana la momentul in care vor fi vandute. Se mai calculeaza amortizare pentru acestea? Daca da, cum va fi tratata aceasta amortizare din punct de vedere ...
05Feb2025

Amortizare contabila vs Amortizare fiscala

de Gina Popescu valabil la 05 Feb 2025
Intrebare: Cum trebuie tratata fiscal achizitia unui nou mijloc fix (sistem de desfumare) in valoare de 45.000 lei, pus in functiune in august 2024, dar inregistrat in contabilitate abia in decembrie 2024, avand in vedere ca un echipament similar, achizitionat in august 2014 (36000 lei), a fost partial amortizat pana in noiembrie 2024? Care sunt implicatiile fiscale pentru tratamentul amortizarii ...