Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Retur produse incasate cu bon fiscal. Tratament contabil

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 22 Apr 2019

Intrebare: Un magazin care tine evidenta gestiunii cantitativ valoric vinde produse la pret de vanzare cu amanuntul, iar incasarea produselor se face prin intermediul casei de marcat fiscale, emitandu-se bon pentru produsele cumparate (mai multe produse pe acelasi bon, iar produsele se pot identifica dupa denumire, cantitate, pret, valoare etc.) In cazul returului unui singur produs dupa cateva zile de la cumparare si achitare, cum trebuie sa se procedeze corect in cazul in care cumparatorul returneaza un produs, dar nu are bonul cu care l-a cumparat? Mentionez ca bunul returnat este intact, se poate identifica in gestiune,dar nu se mai poate lista din program un alt bon.Ce documente trebuie intocmite? Se poate face returul in lipsa bonului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4675

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

Nov202019

Incasare in numerar. Aparat de marcat electronic fiscal. Vanzare de bunuri catre persoane fizice si juridice

de Dana Hristu valabil la 20 Nov 2019
TVA
Intrebare: O firma nou infintata, avand ca obiect de activitate codul 4741: Comert cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate, doreste sa faca o vanzare catre o firma pe baza de factura, plata urmand sa se faca prin OP. Are obligativitatea sa treaca prin casa de marcat aceasta operatiune sau este suficeient sa faca factura. Dar daca factura ar fi fost ...
Oct232019

Incasare despagubire pentru expropriere imobile. Aspecte contabile si fiscale.

de Otilia Roman valabil la 23 Oct 2019
TVA
Intrebare: Care este regimul fiscal al unei despagubiri pentru exproprierea terenurilor si constructiilor amplasate pe acestea?
Sep222019

Livrare marfa din Romania in stat membru UE, retur partial marfa neconforma

de S.M Armaselu valabil la 22 Sep 2019
TVA
Intrebare: Furnizorul din Romania exporta marfa in Ungaria (cu fac si DVI), (marfa livrata paneluri ornamentale pt usi in constructii) avand in vedere ca volumul de livrari este mare se intampla lunar ca marfa livrata SA nu corespunda calitativ. Este corect daca clientul din Ungaria factureaza inapoi marfa necorespunzator calitativ (ca o livrare normala) sau e mai corect daca furnizorul face factura storno ...
Aug052019

Vanzare produse pe AMAZON. Implicatii fiscale.

de Constanta Cina Sopon valabil la 05 Aug 2019
TVA
Intrebare: Societate, neplatitoare de TVA, intentioneaza sa vanda pe Amazon - SUA - marfa fabricata in Romania. Societatea trimite un stoc de marfa spre depozitare catre Amazon SUA , urmand ca in baza comenzilor, Amazon sa se ocupe de trimiterea comenzilor catre clienti. Transportul este asigurat de o firma de curierat platita de societatea din Romania. Amazon factureaza firmei din Romania servicii de ...
Iun122019

Vanzare produse prin programul Rabla electrocasnice. Monografie contabila

de Vera Constantin valabil la 12 Iun 2019
TVA
Intrebare: Vanzare produse prin programul Rabla electrocasnice: Am fost acceptati ca si comercianti validati in cadrul programului rabla electrocasnice: in schimbul predarii unor electrocasnice vechi clienti vor primii vouchere de diferite valori, contravaloarea acestor vouchere firma urmand sa o primeasca de la Fondul de mediu ulterior pe baza unor cereri de decontare facute de noi. Pe factura trebuie ...
Mar142019

Incasare marfa integral in avans. Emiterea bonului fiscal cu valoare zero la momentul livrarii

de Constanta Popa valabil la 14 Mar 2019
TVA
Intrebare: Emitere bon fiscal pentru facturile intocmite catre persoane fizice care au platit cu ordin de plata prin banca sau factura are valoare zero. Pentru comenzile speciale (produse care nu sunt pe stoc) se emite factura fiscala pentru avans integral cu plata prin banca (OP), sau plata card. Pentru plata cu op nu se emite bon fiscal, dar pentru plata cu card in magazin se emite bon fiscal la incasarea ...