Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Ianuarie 2025

Documente, evidenta contabila si obligatii SGR

Intrebare: Monografia contabila a ambalarilor in sistem SGR. La vanzarea ambalajului garantia se mentioneaza pe bonul fiscal, cum se evidentiaza contabil la primirea ambalajului de la client, ce document se intocmeste pentru restituirea garantiei si cum se evidentiaza contabil? Pretul de returnare catre SGR trebuie sa fie egal cu cel restituit clientului care a adus ambalajul, plus tariful de gestionare cuvenit comerciantului pentru serviciu executat consemnat separat in cuantumul precizat in Anexa 2 la Hotarare, ce tip de document se intocmeste la restituire si cum se evidentiaza contabil? Suntem inregistrati pe platforma SGR cu doua puncte (magazine bufet) si am facut precizarea la suprafata ca este sub 200 m. Avem obligatia in aceste conditii sa intram in acest circuit? Sau primim numai ce am vandut si le colectam la sediul firmei pentru returnare catre SGR? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Ian082025

Metoda cantitativ valorica in domeniul Horeca

de Gina Popescu valabil la 08 Ian 2025
Intrebare: Societatea are ca activitate secundara in domeniul HORECA restaurant - bar - cazare si magazine de vanzare cu amanuntul. Care sunt metodele acceptate de evidentiere a gestiunii restaurant-bar si a magazinului de vanzare cu amanuntul? Este in regula daca gestiunea o tinem la pret de achizitie cantitativ valoric si nu de vanzare cu amanuntul? Preturile de vanzare sa fie trecute in lista de ...
Dec202024

Lipsuri la inventar. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: Un service auto efectueaza vanzarea de piese cu adaos comercial (marfa) si tine gestiunea cantitativ valoric. La inventarierea anuala se constata lipsa unor repere. Care sunt documentele necesare pentru scoaterea din gestiune si inregistrarile contabile aferente? Mentionez ca lipsurile nu se vor a fi imputabile gestionarului.
Dec262024

Scoatere din evidenta piese defecte

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Dec 2024
Intrebare: Un service auto face storno unui client persoana fizica pentru o piesa, deoarece aceasta nu functiona corespunzator. Service-ul trimite piesa respectiva la furnizor pentru garantie. Furnizorul refuza garantia, motivand ca ar fi trebuit sa schimbe un intreg ansamblu de piese pentru ca piesa aceea sa functioneze corect, practic vina pentru nefunctionare este pusa in seama service-ului. ...
Nov202024

Vanzare sub pret

de Profeanu Laura valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Articol in stoc din 2019. Exista posibilitatea de a-l vinde unui client dar suma de vanzare este mai mica decat cea de intrare. Care este monografie contabila si implicatiile fiscale?
Oct312024

Monografie contabila lipsa marfa la inventar

de Anastasia Bogaciuc valabil la 31 Oct 2024
Intrebare: In cazul in care se constata la inventariere un minus de marfa, care este procedura de scadere a lipsei repectiva? Nu se impune nimanui suma in bani. Monografie contabila, va rog.
Oct092024

Scoatere din evidenta bunuri care nu mai pot fi vandute

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: Vindem online si cu amanuntul in magazin propriu imbracaminte produsa de noi sau cumparata de la terti. Cum putem proceda faptic si contabil sa scoatem din gestiunea firmei produsele nevandabile fara sa platim taxe si impozite? Marfa nevandabila este de fapt o pierdere. Se poate inregistra contabil ca pierdere? Multumesc.