Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024

Salariat cu vechime mai mare de 2 ani in cadrul firmei. Salariul minim

Raspuns oferit de
Nicolae Liviu

Nicolae Liviu
Consultant fiscal
valabil la 13 Iul 2024

Intrebare: Exemplu: angajat in 17.10.2018 salar 2246 (salar minim pe economie 1900)

01.09.2019 modif la 2763 (salar minim pe economie 2080)

01.01.2022 modif la 3000 (salar minim pe economie 2550)

01.01.2023 modif la 3500 (salar minim pe economie 3000)

01.07.2024 modif la 3700

Doresc doar o confirmare a modului in care eu inteleg majorarea salariala de la 1 iulie 2024 la 3700 (de ex 3750): sa fi fost timp de 2 ani incadrat la salariul minim pe economie. Eu am personal care are vechime mai mare de 2 ani dar nu au fost niciodata la minim pe economie, deci este ok sa facem majorare doar pana la 3700lei.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2221

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Iul232024

Majorare venit brut cu valoarea cheltuielilor ce cad in sarcina proprietarului

de Profeanu Laura valabil la 23 Iul 2024
Intrebare: In raspunsul dvs. nu se face referire la faptul ca apartamentul este in patrimoniul de afectatiune in scopul folosirii pentru activitatea profesionala. In aceste conditii, mai trebuie impozitata la proprietar pe CNP contravaloarea amenajarilor care nu sunt cheltuieli ce cad in sarcina proprietarului, ci amenajari specifice pentru desfasurarea activitatii de notariat?
Apr202024

Beneficii extrasalariale acordate in CCC. Tratament fiscal. Completare in D112

de Nicolae Liviu valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Avem o salariata careia i s-a suspendat contractul individual de munca, intrand in CIC (Concediu de crestere si ingrijire copil). Ea beneficia de asigurare de sanatate, iar conducerea doreste sa plateasca prima de asigurare in continuare. Cum vom trata aceasta cheltuiala?
Apr172024

Taxe salariat si venituri activitati agricole

de Florentina Buzea valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Sunt angajat la o companie si in acelasi timp separat detin o suprafata de 0.35 ha de arbusti fructiferi pentru care am atestat de producator emis de catre primarie, iar productia o valorific prin vanzare catre diverse centre de colectare a acestor fructe. Ce taxe sunt necesare a fi platite pentru veniturile realizate din aceasta activitate din punct de vedere contributii sociale si alte taxe?
Apr052024

Stagiul minim de asigurare pentru concedii medicale

de Profeanu Laura valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Cum se calculeaza plata pentru un concediu medical (cod diagnostic 01) pentru angajat care este student la zi si nu are stagiu de cotizare in ultimele 6 luni?
Mar292024

Plafon neimpozabil de 33%. CIM cu activitate suspendata o parte din luna

de Nicolae Liviu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: In luna feb. 2024, salariatii unei societati au fost jumate de luna in concediu fara plata si jumate de luna au muncit. Se poate acorda pentru perioada lucrata indemnizatie de mobilitate, referindu-ne strict la calculul procentului de 33%? Toate celelalte conditii sunt indeplinite, dar nu suntem lamuriti daca procentul de 33% se refera salariul de baza sau la salariul realizat. Mentionez ca nu ...
Mar212024

Inregistrare radiere punct lucru 5 salariati

de Florentina Buzea valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Societate cu sediul social in Bucuresti, are deschis un punct de lucru in IF, a atins numarul de 5 angajati si trebuie sa declare in 112 si sa vireze impozit pe salarii pe punctul de lucru. Ce documente trebuie sa depuna la Anaf (se depun documente nominale din revisal)? Ce se declara dupa ce societatea nu mai are 5 angajati, pe parcursul anilor nu mai sunt cei declarati initial? Exemplu, ultimul ...