Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 31 Martie 2025

Scoatere mijloace fixe constatate lipsa la inventariere

Intrebare:

In urma inventarierii mijloacelor fixe, la data de 31.12.2023 s-a constatat ca unele echipamente nu mai sunt, si anume: laptopuri, telefoane, camere foto. Echipamentele sunt complet amortizate la data de 31.12.2023 si au fost achizitionate in anii 2011, 2013, 2019. Explicatiile primite din partea conducerii au fost ca aceste mjloace fixe nu mai exista, au fost pierdute si nu mai stie nimeni nimic de ele si nici nu au fost predate vreunui centru de colectare deseuri.

Cum pot fi scoate din gestiune aceste mijloace fixe care nu mai exista si ce documente trebuie intocmite in acest sens?

Administratorul este de acord sa se intruneasca o comisie si sa se emita o decizie prin care se explica ce s-a intamplat: furt, pierdere, fara a se imputa cuiva aceste lipsuri.

Multumesc!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

Mar282025

Amortizare fiscala pentru utilaje

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Mar 2025
Intrebare: Pentru o societatea platitoare de TVA si impozit pe profit, va rog sa imi specificati care este amortizarea fiscala deductibila din punct de vedere fiscal pentru utilaje amortizabile liniar, folosite exclusiv in scopul desfasurarii activitatii. Se aplica amortizarea fiscala de 1500 ron deductibila din amortizarea contabila, sau se poate considera deductibila intreaga amortizare, fiind vorba de ...
Mar112025

Evaluarea initiala a imobilizarilor corporale

de Profeanu Laura valabil la 11 Mar 2025
Intrebare: Societatea a achizitionat un imobil (care functioneaza ca si hotel) pentru care societatea a achitat un comision de intermediere achizitie imobili unei agentii imobiliare, comisionul respectiv il putem considera ca si cheltuiala curenta a societatii sau il trecem in valoarea de achizitie a imobilului?
Feb072025

Bunuri primite gratuit din UE

de Vera Constantin valabil la 07 Feb 2025
Intrebare: Va rog sa-mi specificati daca avem obligatii declarative, respectiv D390, 300. Multumesc.
Feb052025

Instalatie frigorifica primita gratuit din Olanda

de Vera Constantin valabil la 05 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra platitoare de tva, impozit pe profit, pentru buna colaborare cu un partener din Olanda primeste cadou o instalatie frigorifica pentru depozitarea produselor (cu titlu gratuit). Va rog sa-mi specificati urmatoarele: - ce documente sunt necesare pentru obtinerea codului UIT la intrarea in tara si la ce pozitie se declara? - monografie contabila pentru inregistrarea in ...
Dec102024

Evaluare mijloace fixe si obiecte de inventar dintr-un spatiu achizitionat

de Elena Ionescu valabil la 10 Dec 2024
Intrebare: Am cumparat o vila, obiectele si mijloacele fixe din ea le-am achizitionat separat, dar nu am o situatie, cat au fost amortizate sau daca s-au casat (proprietarul nu are o situatie sa imi puna la dispozitie). Cum evaluez aceste obiecte, care sunt second hand? Cum le inregistrez? Multumesc.
Oct292024

Reevaluare teren. Conditii. Monografie contabila

de Anastasia Bogaciuc valabil la 29 Oct 2024
Intrebare: Acum ani de zile s-a achizitionat o societate cu un teren luat pe societate. Terenul a ramas in societate la valoare de achizite din 1980. Daca facem reevaluare putem actualiza valoarea contabila si pe cea declarata la DITL? Si va rog si o monografie pentru aceasta operatiune. Multumim!