Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Suspiciuni cu privire la neemiterea documentelor de incasare. Apecte contabile

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 27 Aug 2020

Intrebare: Societatea are un angajat pe post de casier care este cercetat disciplinar pentru incasarea unei sume fara a elibera chitanta. In acest caz pana la solutionarea litigiului si pronuntarea de catre instanta asupra faptelor societatea trebuie sa inregistreze presupusa pierdere? Este considerata lipsa in gestiune cata vreme nu exista documente? Cum ar trebui tratata din punct de vedere financiar-contabil speta?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 017

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Sanctiuni si Contestatii

Sep142023

Termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile

de Profeanu Laura valabil la 14 Sep 2023
Intrebare: Va rog sa imi spuneti care este termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile in conditiile modificarii legii prin L36/2023. Pentru documentele din an mai mic sau egal cu 2022 care legislatie se aplica? Ce variante impune legea de implementat dupa expirarea acestui termen pentru a nu mai pastra volumul mare de acte? Se pot arunca? Se mai pot solicita de catre autoritati (nu numai Anaf) ...
Sep142023

Pierdere esalonare la plata pe motiv de intrare in lichidare

de Ionut Jinga valabil la 14 Sep 2023
Intrebare: Va scriu referitor la o esalonare la plata in baza unui control. Astfel societatea X a avut o decizie de esalonare pe 60 luni emisa in Octombrie 2017 pe datorii curente; in Februarie 2019 a avut loc control fiscal, s-au impus prin control si penalitati de nedeclarare calculate in suma de 51.200 lei. Societatea nu a depus cererea pentru reducere 75% astfel ca intreaga suma, 51.200 lei, a fost ...