Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Noiembrie 2024

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu salariile si ale avantajelor acordate angajatilor

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
Intrebare: O societate platitoare de TVA si impozit pe profit a angajat muncitori din diverse zone ale tarii si din alte tari pentru lucrarile pe santier.
Pentru acesti muncitori (salariatii societatii), societatea a inchiriat apartamente.
Care este tratamentul fiscal pentru chiria si utilitatile aferente?
Salariatii cumpara alimente si aduc facturi pe numele societatii pentru decontare.
Care este tratamentul fiscal pentru aceste facturi?
La sfarsitul saptamanii muncitorii pleaca acasa si deconteaza biletele de transport si alte cheltuieli diverse.
Care este tratamentul fiscal pentru aceste cheltuieli?
Alte aspecte fiscale?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4212

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

Nov082024

Amnistie fiscala.Conditii

de Vera Constantin valabil la 08 Nov 2024
Intrebare: Am depus o cerere pentru anularea penalitatilor conform OUG 107 din 2024, deoarece soldul de la 31.08.2024 era platit. Am depus cerere pe data de 25.10.2024, iar cei de la ANAF au respins cererea pe motiv ca am de plata datoriile curente. Este corect? Eu am inteles ca trebuie sa ai achitat principalul de la 31.08.2024. Mai pot depune o noua cerere?Multumesc
Oct032024

ONG. Acordare bursa sociala copiilor unui angajat

de Vera Constantin valabil la 03 Oct 2024
Intrebare: Asociatie non profit cu obiect de activitate invatamant privat acreditat doreste sa acorde o bursa sociala pentru copii unui angajat. Va rog sa imi comunicati care ar putea fi implicatiile de natura fiscala. Multumesc.
Iul302024

Reguli privind stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor

de Profeanu Laura valabil la 30 Iul 2024
Intrebare: Societatea inchiriaza un teren de la o persoana fizica, adica societatea ia cu chirie un teren, de la o persoana fizica. Ce impozite platesc la Bugetul de stat? Daca platesc Impozit pe venitul din cedarea folosintei bunurilor, altele decat cele din arendarea bunurilor agricole si din inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinte proprietate personala trebuie sa tin cont de ...
Iun102024

Impozitul special pe bunurile imobile si mobile de valoare mare

de Profeanu Laura valabil la 10 Iun 2024
Intrebare: Pentru aplicarea Legii 227/2015, titlul X1, privind impozitul special pentru cladiri rezidentiale a caror valoare impozabila depaseste 2.500.000 lei, se ia in considerare faptul ca persoana fizica este scutita de impozit, fiind beneficiar al Decretului - Lege nr. 118/1990? Daca da, ce documente trebuie sa depuna si unde?
Apr112024

Implicatii fiscale pentru acordarea gratuita de bunuri salariatilor distribuitorilor

de Profeanu Laura valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Compania noastra (producatoare de bunuri de consum) doreste sa acorde salariatilor distribuitorilor bunuri produse de noi gratuit (pentru a incuraja implicarea acestora). As dori sa stiu implicatiile fiscale. Multumesc.
Apr022024

Investitii la spatii inchiriate

de Profeanu Laura valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra (clinica spital) are un contract de inchiriere cu o persoana fizica, pentru un spatiu unde s-au facut investitii (conform contract, investitiile sunt suportate de chirias). Conform Codului fiscal va rog sa ne informati cu privire la toate obligatiile care survin. Trebuie sa retinem impozit si sa viram la ANAF? Am rugamintea sa ne prezentati si un calcul monografie contabila ...