Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Ianuarie 2025

Tratamentul fiscal pentru modernizarile la cladirile ce depasesc 25% din valoare

Intrebare: Detinem cladiri nerezidentiale. Doar pentru stabilirea impozitului pe cladiri societatea a facut reevaluare in decembrie 2020 (in contabilitate nu s-a inregistrat reevaluarea). Ulterior se fac modernizari la una din cladirile detinute si reevaluate. Valoarea modernizarilor nu depaseste 20% din valoarea cladirii. In situatia cladirilor reevaluate procentul de 20% la care din valori se calculeaza? La cea reevaluata sau la cea din contabilitate? Daca reevaluarea a fost facuta in decembrie 2020, iar trecerea de la 3 ani la 5 ani a intrat in vigoare cu 01.07.2021, aveam obligatia sa facem alta reevaluare inainte de decembrie 2023? Cum se va proceda incepand cu anul 2023 dupa noile modificari aduse de Ordonanta 16? La ce valoare se vor calcula cei 20% in cazul modernizarilor? Va ramane in vigoare termenul de 5 ani pentru reevaluarea cladirilor? Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2822

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Constructii

Dec072024

Tratamentul contabil si fiscal la dezvoltarea imobiliara

de Alexandru Palaghia valabil la 07 Dec 2024
Intrebare: Un dezvoltator imobiliar a inceput contruirea unui ansamblu rezidential in anul 2022 cu termen limita de finalizare 2025. Toata investitia ansamblului a fost contabilizata in contul 231. Cum va fi stabilita valoarea contabila a fiecarui apartament la receptia ansamblului? Care vor fi inregistrarile contabile pentru vanzarea locuintelor catre clienti? Terenul aferent ansamblului ...
Nov272024

Tratamentul fiscal-contabil al reparatiilor la imoblizarile corporale

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Nov 2024
Intrebare: Pentru unul din echipamentele companiei se doreste marirea duratei de amortizare; in urma unor reparatii valoarea acestuia a crescut foarte mult. Este posibil doar pentru un singur echipament si care este procedura, ce documente se intocmesc? Care este tratamentul fiscal si contabil al amortizarii in acest caz? Multumesc.
Nov152024

Tratamentul TVA pentru lucrarile efectuate in perioada de garantie

de Alexandru Palaghia valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: Am remediat o deficienta a unei lucrari executate de un subantreprenor. Am retinut de la acesta o garantie de buna executie inregistrata in contul 167. Cum procedam pentru utilizarea garantiei respective in acoperirea costurilor generate de remedierea lucrarii? Este suficient ca in baza documentelor intocmite (devize, procese verbale, etc.) sa inregistram 167 = 758 cu suma cheltuita? Sau se ...
Oct182024

Facturare lipsa front de lucru - constructii. Tratament fiscal si contabil

de Costin A. Istrate valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: In cadrul unui proiect in domeniul constructiilor, se factureaza catre beneficiar lipsa frontului de lucru. Se considera a fi o penalizare? Facturarea acestei sume este purtatoare de TVA? Sau se poate trata ca "7588 - Alte venituri" ( un fel de refacturare a costurilor avute cu utilajele care nu au putut lucra in anumite perioade), aplicandu-se si TVA? Multumesc!
Oct042024

Tratamentul fiscal si contabil al investitiilor efectuate la bunuri imobile inchiriate

de Alexandru Palaghia valabil la 04 Oct 2024
Intrebare: Un SRL are inchiriat un spatiu de la o societate unde isi desfasoara activitatea. Poate chiriasul sa faca amenajari in cladire si pe teren in baza unui contract unde se specifica faptul ca suporta chiriasul cheltuielile de amenajare care au o valoare intre 150.000 si 200.000 lei. Aceasta cheltuiala poate fi o cheltuiala deductibila pentru chirias? Se poate inregistra aceasta prestare de ...
Aug262024

Refacturare cheltuieli. Tratament fiscal-contabil

de Profeanu Laura valabil la 26 Aug 2024
Intrebare: Avem mai multe lucrari in care vom subcontracta. Totusi, noi vom achizitiona materiale (obtinand, in baza colaborarilor anterioare preturi mai avantajoase) pe care le vom trimite direct catre subcontractori pentru a fi puse in opera. In prezent, cheltuielile cu inchirierea anumitor utilaje si alte tipuri de cheltuieli, daca stim ca vor fi refacturate, le contabilizam in 461, facand uz de ...