Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Ianuarie 2025

Valorificare mobilier uzat, catre clienti si salariati

Intrebare:

Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri si are un stoc de mobilier care a ramas in depozit ca urmare a unor comenzi gresite, retururi de la clienti etc., mobilier care nu mai poate fi vandut catre clienti si de care firma ar vrea sa scape, deoarece are cheltuieli inutile cu depozitarea lor: sa il caseze sau sa il doneze catre angajatii proprii si catre diverse persoane fizice si firme partenere, avand in vedere ca mobilierul nu a putut fi vandut, desi a fost propus in proiecte de-a lungul timpului.

Societatea nu ar vrea sa il dea spre distrugere, avand in vedere ca totusi este mobilier in stare relativ buna, dar din punctul de vedere al societatii noastre consideram ca nu mai poate aduce beneficii economice viitoare, deoarece unele sunt bunuri care nu se mai produc (s-au scos din fabricatie), deci nu mai pot fi propuse in proiecte. Avand in vedere noile tendinte privind raportarea ESG de care va trebui sa se tina seama in anii urmatori, firma ar dori ca mobilierul sa nu fie casat si distrus, ci cumva sa fie reciclat prin folosirea lui de catre alte persoane care doresc sa il foloseasca (fie angajati proprii, fie parteneri de afaceri). Firma ar dori sa scape de stocul de marfa cu ocazia inventarierii care va avea loc la inceputul anului 2025 (pentru anul 2024).

Care ar fi procedura si implicatiile fiscale, atat pentru societate cat si pentru primitori (in cazul in care sunt angajati proprii si in cazul in care nu sunt angajati proprii)?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4665

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Dec182024

Regimul TVA pentru operatiunile in legatura cu constructiile

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Fie (A) SRL, platitor de impozit pe profit si inregistrat in scopuri de TVA in Romania, care presteaza in Germania, in baza unui contract de prestari servicii, lucrari asimilate constructiilor (proiectare parc fotovoltaic si montaj panouri fotovoltaice), pentru un client (B) din Germania, inreg in scopuri de TVA in Germania. Subliniez ca atat terenul pe care se ridica parcul fotovoltaic, cat ...
Dec192024

Achizitii si livrari intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 19 Dec 2024
Intrebare: Fie (A) SRL, platitor de impozit pe profit si inregistrat in scopuri de TVA in Romania, care presteaza in Germania, in baza unui contract de prestari servicii, lucrari asimilate constructiilor (proiectare parc fotovoltaic si montaj panouri fotovoltaice), pentru un client (B) din Germania, inregistrat in scopuri de TVA in Germania. Subliniez ca atat terenul pe care se ridica parcul fotovoltaic, ...
Dec042024

Export de bunuri in Republica Moldova

de Anastasia Bogaciuc valabil la 04 Dec 2024
Intrebare: SRL importatoare de suplimente nutritionale pentru sportivi, doreste sa vanda produse unui cabinet de nutritie din Republica Moldova. Marfurile vor fie expediate prin firme de curierat. De ce trebuie sa tinem cont noi, in calitate de vanzatori, in aceasta situatie? Facturare, declaratii fiscale, vama, e-transport.
Dec042024

Livrari locale si intracomunitare catre persoane fizice si juridice din UE

de Profeanu Laura valabil la 04 Dec 2024
Intrebare: Firma platitoare de TVA, doreste sa vanda produse prin platforma emag, clientilor persoane fizice si juridice din Ungaria si Bulgaria. Cum se vor intocmi facturile catre persoanele fizice, dar catre cele juridice? In ce declaratii trebuie cuprinse aceste facturi? Cum se procedeaza in cazul in care marfa comandata de un client slabilit in Ungaria sau Bulgaria urmeaza sa fie livrata in ...
Nov282024

Aplicare scutire de TVA pentru LIC bunuri. Sopcietate din UK inregistrata in scop de TVA in RO

de Otilia Roman valabil la 28 Nov 2024
Intrebare: Revin cu raspuns pentru intrebarea dvs: aceasta parasire a Romaniei (aceasta imprastiere a bunurilor ambalate in UE) s-ar face de catre societatea romaneasca (ce NU este proprietara bunurilor) in numele si pentru societatea din UK sau de insasi societatea din UK, care este, de fapt, proprietara bunurilor? Aceasta imprastiere s-ar face de catre societatea romaneasca, ce nu e proprietara ...
Nov202024

Acordare burse. Deductibilitate

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Cheltuielile efectuate pentru bursele din cadrul invatamantului profesional dual scad sumele aferente impozitul pe profit datorat la nivelul valorii minime intre 0.75% din CA sau 20% din impozitul pe profit datorat?