Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Octombrie 2024

Vanzari catre persoane fizice

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare:


Avem o firma de productie apa plata. Vanzarile le facem catre clienti, persoane juridice, pe baza de factura din depozitul firmei.

Intrebare: Putem vinde la persoane fizice (vanzare amanunt) din depozit fara factura, doar pe baza bonului fiscal cu care se descarca si gestiunea? Fara a mai face o gestiune tip amanunt.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 1107

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Codul Fiscal

Oct092024

Refacturare cheltuieli

de Profeanu Laura valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: Facturarea taxelor de drum.  O societate efectueaza transport intern pe teritoriul Romaniei. In functie de rutele parcurse plateste taxele de drum (de ex. taxa de la Fetesti) urmand sa le refactureze catre clientul final (taxele de drum se recupereaza). Care este procedura fiscala corecta in ceea ce priveste aceste taxe suplimentare care nu sunt negociate in pretul prestarii ...
Oct082024

Recuperare cheltuieli cu utilitatile de la chiriasi, persoane fizice

de Elena Ionescu valabil la 08 Oct 2024
Intrebare: O societate a achizitionat doua apartamente cu scopul inchirierii. Lunar se factureaza catre doua persoane fizice chiria fara tva. In valoarea chiriei nu sunt incluse si cheltuielile cu utilitatile, acestea sunt suportate separat de chirias. Facturile pentru utilitati sunt primite de societate si platite, ulterior recuperand banii de la chirias. Care este procedura fiscala corecta in ceea ce ...
Aug212024

Tratamentul fiscal al veniturilor din vanzare imobil utilizat de catre ONG

de Alexandru Palaghia valabil la 21 Aug 2024
Intrebare: O entitate non profit a primit cu titlu gratuit o cladire pe care a utilizat-o doar in activitatea sa de baza, fara scop patrimonial. Atat la intrarea in gestiune, cat si pe parcursul anilor, imobilul a fost reevaluat rezultand un surplus din reevaluare (ct. 105). In cursul anului 2024 se decide vanzarea acestei cladiri. Avem rugamintea sa ne comunicati care este tratamentul fiscal ...
Iun142024

Acordare burse de studii in anul 2024. Regim fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: In conditiile noilor modificari legislative aparute in 2024, bursele de studii mai pot fi deduse din impozitul pe profit? Daca da, care sunt conditiile? Bursa de studii nu poate fi acordata membrilor de familie ai actionarilor/administratorilor firmei, corect?
Mai232024

Persoana fizica. Vanzare teren parcelat printr-o singura tranzactie. Obligatii fiscale

de Constanta Popa valabil la 23 Mai 2024
Intrebare: O persoana fizica doreste sa vanda un teren arabil, intravilan, compus din mai multe parcele, fiecare fiind inregistrata in cartea funciara, printr-o singura tranzactie. Terenurile au fost achizitionate de la diverse persoana fizice, in urma cu 10-15 ani, dar intabularea acestora s-a facut etapizat, in ultimii 6 ani. Valoarea totala a tranzactiei ar fi de aprox.140.000 eur. Care ar fi obligatiile ...
Mai132024

Modificare denumire si adresa firma. Implicatii

de Mariana Prejbeanu valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: O firma urmeaza sa isi schimbe denumirea si sa isi modifice adresa sediului social. Intrebari: 1. Facturile primite dupa data acestor schimbari (data de la RC) emise cu vechile date vor trebui obligatoriu refuzate, stornate si reeemise cu noile date? 2. Exista riscul ca facturile cu vechile date sa nu fie recunoscute de o inspectie fiscala dpdv TVA si cheltuieli? Multumim.